AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg kjøpte meg et nytt etterlengtet xbox360 spill i dag. ( Har ventet i et år på dette spillet. ) Etter 30 min spilling så lukker min samboer en skuff, og spillet klikker. Vi titter på dvdn og ser en fin halvmåne-ripe. Jeg har ryddet i dag og hev ut massevis av rot, og nå finner jeg ikke igjen kvitteringen min...Den ligger nok i søpla i bakgården. Sambo er i gang med bakepulver,peanøttsmør og cola og skal fikse dvdn ..... Jeg tror dette bare kommer til å bli værre, samt at dvdn blir videre ødelagt. Erfaringer? Forslag?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Dette er nok noe du ikke får byttet. Det er et stort minus med xbox at spillene tåler ingenting før de kan bli ødelagt. Jeg kom borti min sønn sin maskin og det ble et sånt bråk inni maskina. Da var spillet ødelagt. Mulig de kan slipe det om du går til Gamestop eller Game. Husker ikke helt, men tror at på Gamestop så kan du "reservere" deg mot slike uhell mot at du betaler 50 kr eller noe sånn. Fikk det tilbudet en gang.
Batteri Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Kan det være Fable III...? Jeg ville ringt Microsoft support (800 14 174) og forhørt meg med dem først. Det hender de er snille i blant og sender et nytt eksemplar. Ellers kan du gå der du kjøpte spillet og være kjempehyggelig, og spørre pent om det går an å få byttet. Om du kan henvise til hvilken dag du har vært der, og klokkeslettet, burde det ikke være noen sak å finne deg i historikken til kassasystemet. Så kommer det an på personen i kassa om h*n er grei mot deg eller ikke. Gamestop har noe som heter Game Protection, og det gir deg rett til å bytte et ødelagt spill mot enten 10 eller 30 kr. Dette må imidlertid kjøpes når du kjøper selve spillet, ellers gjelder det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå