Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg skal kjøpe en blender til mamma i julegave og lurer på hvor mange watt jeg bør opp i for å få en god blender. Noen som har gode erfaringer med hva some er minimum watten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje noen kan fortelle meg hvor mye watt du har på din blender og om du er fornøyd med det, eller om du kunne tenke deg mer?

Gjest Stapler
Skrevet

Min blender har 1200 watt og den er jeg veldig fornøyd med! :) Jeg føler ikke jeg trenger flere watt enn dette - og det hadde nok helt sikkert holdt med færre watt til mitt bruk av blenderen (lager bare smoothie og hakker mandler en gang i blandt).

Skrevet

Hei

Jeg skal kjøpe en blender til mamma i julegave og lurer på hvor mange watt jeg bør opp i for å få en god blender. Noen som har gode erfaringer med hva some er minimum watten?

Vet ihvertfall hvilken du IKKE bør kjøpe.

Vi har en Electrolux ASB2600 AssistentLine 600watt, som kom bra ut i test HER

Den er helt elendig. Totalt ubrukelig. Styr unna!

Skrevet

Takk, det var bra å vite.

Skrevet

Jeg liker bedre stavmixere.. Føler alltid at det er noen bær som ikke blir most med blender.. Lettere er den å holde ren også:)

Skrevet

Jeg lurte på om 500 W var nok, men det kommer kanskje ann på merke?

Skrevet

Watt i seg selv er ingen god måleenhet på hvor god en blender er. Det er mange elementer som skal til for at en blender skal funke godt. Bl.a har utformingen av kolbe og knivblad mye å si.

Jeg er veldig godt fornøyd med min Kitchen Aid blender. Men jeg har i ettertid kjøpt også en Bamix stavmikser, og nå bruker jeg nesten bare den..! Den tar også isbiter, frosne bær etc.

Skrevet

Takk for svar. Blender er blitt kjøpt inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...