Fandenivoldsk Skrevet 2. november 2010 #21 Skrevet 2. november 2010 Den første The Crow-filmen er nydelig, de andre er så dårlige at jeg vurderte å saksøke skaperne for å ha sløst bort de timene av livet mitt..
Gjest Sommertid Skrevet 2. november 2010 #22 Skrevet 2. november 2010 Den første The Crow-filmen er nydelig, de andre er så dårlige at jeg vurderte å saksøke skaperne for å ha sløst bort de timene av livet mitt.. Enig!! Litt sent ute, men Ghostship er en litt creepy film =)
Gjest Coarvi Skrevet 2. november 2010 #23 Skrevet 2. november 2010 Den første The Crow-filmen er nydelig, de andre er så dårlige at jeg vurderte å saksøke skaperne for å ha sløst bort de timene av livet mitt.. Så det er flere enn to the Crow-filmer? Da har jeg gått glipp av noe, men det er sikkert like greit...
Fandenivoldsk Skrevet 2. november 2010 #24 Skrevet 2. november 2010 Så det er flere enn to the Crow-filmer? Da har jeg gått glipp av noe, men det er sikkert like greit... Ja, City of Angels og Salvation. Begge to er en vits i forhold til eneren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå