AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 I dag hadde den nye musikkfilmen til Kaizers "hjerteknuser" premiere! Er selv stor kaizers fan og elsket den! Elsker den mystiske looken :rødme: http://www.nrk.no/lydverket/videopremiere-kaizers-orchestra/
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Liker denne gruppa veldig godt. Kjempefin video, ideer, bilder og fargebruk, men litt uinteressant melodi kanskje? Det som normalt sett kjennetegner Kaizers er ikke tilstede, og det blir bare en ganske vanlig låt i bakgrunnen i mine ører.
Gjest strykebrett Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg tenkte det samme som Margarteh først, men etter et par gjennomlyttinger så fikk jeg virkelig sansen for melodien. Historien som fortelles i videoen er skikkelig gripende da, jeg venter spent på resten av plata som skal komme for å finne ut hvordan det går med dem!
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Greit, jeg skal ta hintet og lytte litt til så får vi se om det vokser i mine ører også...
HedvigR Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Likte låta veldig godt, men som Strykebrett trengte jeg å høre gjennom den noen ganger. Men håper de også har noen litt mer "Kaizers"-prega sanger på albumet og da :D
Wombat Skrevet 4. november 2010 #6 Skrevet 4. november 2010 Neeei, jeg trengte ikke å vite hvordan han så ut! Dammit, ødelegger jo litt av mystikken Jeg prøver alltid å late som om han synger på et annet språk eller noe, unntaket er Resistansen, da synger jeg med for full hals
HedvigR Skrevet 4. november 2010 #7 Skrevet 4. november 2010 Neeei, jeg trengte ikke å vite hvordan han så ut! Dammit, ødelegger jo litt av mystikken Jeg prøver alltid å late som om han synger på et annet språk eller noe, unntaket er Resistansen, da synger jeg med for full hals Janove? :S Har vel aldri vært no hemmelighet hvordan han ser ut?
HedvigR Skrevet 6. november 2010 #9 Skrevet 6. november 2010 Aha Men han er jo ikke så ille å se på da
Gjest Consensio Skrevet 6. november 2010 #10 Skrevet 6. november 2010 Syns Rolffa gjorde Hjerteknuser best egentlig, så de skulle latt han "få låten" Kaizers klarte ikke gjöre sin egen låt like bra som mange av de andre klarte den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå