AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Må bare få dette ut. Min stesønn liker meg ikke og nå tvinger han min mann å velge mellom han og meg. Han er tenåring. Mannen min er, istedenfor å være sint på sønnen, sint på meg. Gidder snart ikke mer at han saboterer og ødelegger vårt forhold:( Ihvertfalf tror jeg at mannen min er veldig lei seg og ærlig talt så tenker jeg akkurat nå at stesønnen skal pelle seg til h* er dette normalt?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 han er ihvertfall en inponerende far. Virker som de fleste mannfolk gir opp tidligere barn for den nye dama
Gjest Eventyr3 Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 han er ihvertfall en inponerende far. Virker som de fleste mannfolk gir opp tidligere barn for den nye dama enig.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Men ikke så imponerende ektefelle. Vi har også et lite barn sammen.Føler at jeg blir skviset ut av sønnen hans, jeg får skyld i alt, sønnen er bare feilfri.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 Si til han at han må prate med sønnen sin for selv om han er tenåring er slik oppførsel uakseptabelt. Han er ikke et barn lenger, han kan faktisk noe for at han oppfører seg som ett totalt asshole! Mannen sin må da få inn i hodet at du ikke kan noe for at sønnen hans hater deg. Har du gjort eller sagt noe til sønnen som gjør at han ikke liker deg?
Piper Skrevet 29. oktober 2010 #6 Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Hva gjør du for at han skal like deg? Prøver du å få et godt forhold til han, eller ser du på han som et forstyrrende element? For selv om du sier at du prøver, kan det godt være han merker at du ikke liker han. Når kom du inn i livet hans? Regner med det er en stund siden,siden dere ahr et barn sammen. Men kanskje gutten har håpet at mamma og pappa skal komme sammen igjen, og da blir du et forstyrrende element. På den andre siden er han tenåring, og det er mange tenåringer som tester de voksne rundt seg i noen år, før de roer seg. Kanskje han tester faren, for å se hvor langt han kan gå. Og at han tester deg, med å vise deg at han ikke liker det. Egentlig er det veldig vanskelig å si hva du skal gjøre, for vi kjenner ikke alle sidene av saken. Men tenåringstiden er veldig vanskelig, men far må ikke ta side i denne saken. Jeg mener du og gutten må finne ut av dette selv, og far bør trekke seg ut litt. Da får ikke gutten viljen sin med å kunne behandle deg pådenne måten, og far viser at han stoler på deg som sin partner og lar deg håndtere dette selv. Men da må du håndtere det på en riktig måte, med å prøve å ordne opp mellom deg og gutten. Du er den voksne, og han er bare en tenåring, med masse hormoner i kroppen for øyeblikket. Og det er ikke barestebarnet ditt som ødelegger forholdet, for mannen din er nok en stor årsak til det også. Men kanskje lettere å skylde på han, siden du kanskje ikke bryr deg så mye om han som du gjør om faren. For hadde far støttet deg litt, og latt dere toordne opp ville dere kanskje ikke vært der dere er i dag Endret 29. oktober 2010 av Piper 1
Piper Skrevet 29. oktober 2010 #7 Skrevet 29. oktober 2010 han er ihvertfall en inponerende far. Virker som de fleste mannfolk gir opp tidligere barn for den nye dama Er han virkelig en imponerende far, som lar sønnen behandle konen/samboeren sin på denne måten? Er det slik dere ønsker at mennene deres skal være, der de kjefter og smeller på dere, for at barnet hans sier ditt og datt? Er man virkelig en imponerende far, når han tar side med barnet sitt uansett? Jaja, sikkert enkelt å si, når man selv kanskje ikke lever med slike problemer.
Sulosi Skrevet 29. oktober 2010 #8 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg følger opp Piper og foreslår samtaler med familiekontor dersom dere ikke finner ut av det hjemme.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #9 Skrevet 31. oktober 2010 han er ihvertfall en inponerende far. Virker som de fleste mannfolk gir opp tidligere barn for den nye dama
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå