Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2003 #1 Del Skrevet 10. oktober 2003 vel, ikkje sååå snart då, men den kjem da fort nok! Julegåvetips? Linkar til sider om jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trifolii Skrevet 10. oktober 2003 #2 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hmm... Her i huset skal vi feire to bursdager først, så gave-bekymringene mine dreier seg mest om det intil videre. Men julelinker vil jeg gjerne ha etterhvert ja. Finnes det ei liste for dette på KG allerede kanskje? *løper og ser etter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trifolii Skrevet 10. oktober 2003 #3 Del Skrevet 10. oktober 2003 Kom plutselig på en viktig ting da... Jeg GLEDER MEG TIL JUL!!!!!!!!!! Første jula i eget hus. Det skal bli koselig det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camillebug Skrevet 10. oktober 2003 #4 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg gleder meg også til jul Hvis du går inn på juleforumet,kanskje du finner noen julegave tips der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå