missea Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Hei! Noen som har flyttet til england med barn, eller planlegger/ønsker å gjøre det? Vil gjerne komme i kontakt med andre i samme situasjon for å utveksle erfaringer og hjelp
cilja Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Det kommer jo mye an på hvorfor man flytter til England da. Skal du jobbe der? Har du allerede fått jobb? Skal barna gå i barnehage eller på skole? Har du funnet plass å bo? Hvor lenge skal dere bo i England? etc etc etc Mye å sette seg inn i. Lag lister og prioriter det som haster mest.
Beauté Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Hei Siden mine barn er halvt engelske så velger jeg å svare her. Vi flyttet til England da min eldste var 2 år og noen mnd gammel. Det var i år 1998. Mener jeg. Det gikk kjempeflott. Vi flyttet dit for mannen er engelsk. Jenta vår gikk i barnepark da jeg ble gravid med nr 2. Selv kontaktet jeg andre mødre ved å ta jenta med på åpen barnehage etc. På den tiden var det lov å slå barn, så jeg opplevde flere ganger at mødre riste og slappet ungen sin. Helt sykt. Uansett, England er litt tilbake i tid på mange områder føler jeg. Mens på andre områder er de moderne. Endret 29. oktober 2010 av Beauté
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå