Gå til innhold

Slankemiddel som virker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen som med hånden på hjertet kan si at de har funnet en slankepille som virkelig hjelper?

Behøver ikke høre at det er kun kosthold og trening som hjelper, det vet de aller fleste. :skravle:

Jeg bare undres med det enorme antall slankereklamer som eksisterer på markedet - er det noen som har funnet en som virkelig virker?

Venter i spenning ;):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Og det kommer alle etter meg til å svare også. Slutt og vær så lat.

• Liker 1
Skrevet

Noen ting fungerer, men da MÅ kosthold og trening være en stor prioritet :)

Skrevet

Nei. Og det kommer alle etter meg til å svare også. Slutt og vær så lat.

:kjefte:

Skrevet

Noen ting fungerer, men da MÅ kosthold og trening være en stor prioritet :)

Det tror jeg også :enig:

Gjest Elfrida
Skrevet

Det fins jo ting som virker. Sjelden jeg ser tjukke narkiser og alkiser f.eks. Stoffer som virker har dessverre gjerne bivirkninger man vil strekke seg ganske langt for å unngå.

Skrevet

Bendelorm :jepp:

Skrevet

Xenical feks, som man får på resept. Men det forutsetter at man spiser sunt og beveger seg, slik at man går ned i vekt uten også. Da vil det hjelpe og gir en ekstra puff.

Skrevet

Bendelorm :jepp:

:nei:

Gjest Blondie65
Skrevet

Disse midlene som skal virke sammen med endret kosthold og trening, er det dokumentert denne ekstra effekten de gir eller er det en påstand som ikke kan bevises.

Jeg kjenner noen som har brukt Ally en stund og jeg kan ikke se denne effekten som skal komme (vedkommende spiser sunt og trener). For meg blir det klareste beviset på at noe ikke virker at resultatene faktisk uteblir.

Skrevet

Slutt og spis sukker og annen mat som er usunt, beveg deg (trenger ikke ha blodslit på treningssenter), og vips. Finnes ingen snarveier. Det gjelder også å ha en sunn kropp innvendig, det får man ikke av å knaske piller..

Skrevet

Slutt og spis sukker og annen mat som er usunt, beveg deg (trenger ikke ha blodslit på treningssenter), og vips. Finnes ingen snarveier. Det gjelder også å ha en sunn kropp innvendig, det får man ikke av å knaske piller..

Ser ut til at "alle" er enig i at det er kun kosthold og bevegelse som hjelper. Rart da at vi bare i Norge bruker millioner av kroner på slankepiller... Hmm Mange fortvilte personer der ute. :sjenert:

Skrevet

Ser ut til at "alle" er enig i at det er kun kosthold og bevegelse som hjelper. Rart da at vi bare i Norge bruker millioner av kroner på slankepiller... Hmm Mange fortvilte personer der ute. :sjenert:

Fordi vi er ikke villige til å gjøre endringer, og vi søker lettvinte løsninger.

Skrevet

Fordi vi er ikke villige til å gjøre endringer, og vi søker lettvinte løsninger.

:enig:

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

For å svare enkelt på svaret ditt TS: nei, med mindre du er dum nok til å bruke ordentlig dop slik som tøydokka nevner.

For å svare litt mer moraliserende: beveg deg og spis sunn mat i mindre kalorimengde enn du forbrenner.

Skrevet (endret)

Det er jo ikke alle som har råd til treningssenter og kun sunn mat heller. Ja, man kan gå, løpe ute i naturen, men man trenger kanskje den rette motivasjonen da!? Uten hjelp i det hele tatt kan det sikkert være veldig vanskelig.

Endret av Bond
Skrevet (endret)

Det er jo ikke alle som har råd til treningssenter og kun sunn mat heller. Ja, man kan gå, løpe ute i naturen, men man trenger kanskje den rette motivasjonen da!? Uten hjelp i det hele tatt kan det sikkert være veldig vanskelig.

Å ikke ha råd til å dra på treningssenter er den dårligste unnskyldningen jeg hører for å ikke mosjonere. Luft bikkja til naboen, få med ei venninne til å gå tur, gå tur sjøl, jogg, kjøp en treningsvideo, kjøp en mini-trampoline til 600 kr, sett på musikk på full guffe, og hopp. Vil man det, så klarer man det.

Sunn mat koster faktisk ikke særlig mer enn halvfabrikat, men man må utvide horisonten og kreativiteten først. Det betyr jo ikke at man skal være fanatisk, men å finne en balanse, og ta bedre valg for seg selv, og sette seg inn i hva maten man spiser inneholder. Det er mange skjulte sukkerbomber i maten vi kjøper, mange er ikke klar over det, og særlig at sukker skjuler seg bak mange andre navn. Spiser man dårlig mat bare fordi det er billig, så får man regninga i form av syk kropp senere, garantert.

Endret av Bond
Skrevet

jeg har gått ned 20 kg siden november ifjor ved hjelp av asiatisk slanke-te.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...