AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Noen som har prøvd slankemiddelet ID-ALG?
Helenkat Skrevet 14. juli 2011 #2 Skrevet 14. juli 2011 Noen som har prøvd slankemiddelet ID-ALG? Jeg har ikke prøvd det, men lurte litt på det.. og søkte etter innhold. Det var umulig å finne på norsk. Søkte på engelsk, og fant følgende: ID-alG is a rich source of natural iodine. This allows it to play an important role in metabolism. By acting as a regulator in the natural synthesis of thyroid hormones, ID-alG enhances metabolism by limited carbohydrate and fat calorie absorption, and at the same time promotes appetite reduction with no known side effects. The thyroid regulation allows a long, slow thermogenic fat burn for quick weight loss results. http://www.naturalproductsinsider.com/news/2010/12/bio-serae-laboratories-sas-id-alg-brown-algae-ext.aspx Jeg har lavt stoffskifte.. altså skal jeg IKKE ha jod, under noen omstendigheter. Jeg ville vært veldig veldig veldig forsiktig - selv om du er helt frist - med å ta et produkt som inneholder masse jod, for det kan ødelegge stoffskiftet ditt.. såvidt jeg forstår!
Tullepia Skrevet 15. juli 2011 #3 Skrevet 15. juli 2011 Noen som har prøvd slankemiddelet ID-ALG? Hvorfor ikke prøve et slankemiddel som gjør deg sunn, sterk og friskere? Prøv mosjon, sunt kosthold og frisk luft! Slankepiller ødelegger kroppens naturlige systemer og kan i verste fall gi deg varige helseproblemer. Det er ikke verdt det. Man skal lide av ekstrem overvekt for å innlate seg på slike produkter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå