terra Skrevet 10. oktober 2003 #1 Skrevet 10. oktober 2003 Måtte reinnstallere min pc.Etter det har jeg ikke hatt Kazaa.P.g.a at jeg holdt på å drukne i popups,er jeg livende redd for det skjer igjen dersom jeg installerer Kazaa igjen. Har ikke så mye rede på data, derfor vil jeg være glad for et råd.
14062003 Skrevet 10. oktober 2003 #2 Skrevet 10. oktober 2003 Dropp Kazaa, både for sikkerhetens og pop-upsenes skyld. Jeg bruker en ytterst sjelden gang BearShare og den virker bedre mtp. pop-ups, men ikke helt fri (uten en brannmur som stopper slikt da). Jeg synes litt er greit, for noe må man jo "betale" for å få tilgang til alt mulig rart - ellers heeeelt gratis...
Lilly Skrevet 10. oktober 2003 #3 Skrevet 10. oktober 2003 Du kan jo prøve Kazaalite i stede. Den er det ikke så mye "bugs" med. Fungerer stort sett som den vanlige Kazaa'en.
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2003 #4 Skrevet 11. oktober 2003 Vi har Kazaa lite og her ikke noe pop-ups. Kazaa lite
Trebarnsmor Skrevet 11. oktober 2003 #5 Skrevet 11. oktober 2003 Jeg gav mange komplimenter til Kazaa før men nå gjør jeg IKKE det.Hver gang jeg har slettet hele hardisken pga feil eller noe dritt(virus) som jeg ikke klarte å fjerne.......så har jeg blitt kvitt alt.Men når/med en gang jeg har innstallert Kazaa igjen......ååå SUKK! Da har det kommet tilbake masse feilmeldinger og tull.
Fauna Svecica Skrevet 11. oktober 2003 #6 Skrevet 11. oktober 2003 Kazaa driver bare med tull uansett. Bruk kazaa-lite istedet. Det kan du få her. Så skaff deg en pop-up-killer, da! Vanskeligere er det virkelig ikke.
terra Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2003 Tusen takk for svar. Prøver Kazaa lite,så blir mine barnebarn glad,endelig få lov å laste ned musikk igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå