mousepad Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Små barn putter jo ting i munnen . Lurer på når de er gamle nok til at de slutter å putte alt i munnen ?
Harlekin Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg har ikke erfaring, men tenker sånn mellom 2 og 3 år? På mange leker står det jo at man ikke skal gi dem til barn under 3 år.
Caramba Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Mine er 17 mnd og har begynt å komme over den verste "putte-i-munnen" alderen. Storebror ga seg også når han nærmet seg 2-års alderen. Det er en litt stressende tid, særlig når man har storesøsken som mister all slags dubeditter på gulvet. Mine tvillinger er også veldig glad i småstein og sitter ofte med munnen full :gjeiper: Gleeeder meg til det er helt over, det er mye bedre nå en det var rundt 1-års dagen.
SummerJoy Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Mener å huske vår sluttet med det værste da hun var rundt 1,5 år. Hender hun tar ting i munnen enda, men ikke på samme måte liksom. Snart 2 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå