Gå til innhold

Andre som har problemer med mailen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre enn meg som har problemer med mailen sin i dag?

Jeg har Outlook Express 6.0 - og har lagt til Hotmailen min som en ekstra mailkonto på outlook.

Når jeg sender mail til noen nå så får jeg mail tilbake fra Mailer-Deamon om at "user unknown" - men jeg VET jeg har riktig adresse.. Så jeg vet ikke alltid om mottaker får ingen eller en eller 40 mailer fra meg... :lol:

Innimellom så kommer det opp at outlook ikke har svart på 60sek. og om jeg derfor vil avbryte å motta mail eller om jeg vil vente...

Noen andre som har problemet?

Lillian

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde dette problemet i går - og andre hadde det når de skulle sende til meg. Broadpark (NextGenTel) har slitt med sine mailservere de siste ukene. Sikkert viruset/ormen Swen som gir dem overbelastning og problemer.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det den nyeste versjonen du har?

Samboeren min fortalte meg at Microsoft skal lage et helt nytt mailprogram, for det er noe feil i den siste versjonen av Express.

Samboeren hadde den på jobben, men han har masse problemer med den, og skal dermed bytte til noe annet.

Skrevet

Jeg har hatt denne versjonen veldig lenge, da (over et år) - så det er litt rart om problemet skulle dukke opp først nå?... :roll:

Men da er det ihvertfall ikke meg det er noe galt med da :lol:

Lillian

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...