Gå til innhold

Parkert bilen - husker du hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er et surrehue, innrømmer det - men er det bare meg?

Jeg er og handler, og kommer ut igjen, stort sett blid og fornøyd, og har glemt hvor på parkeringsplassen jeg har satt fra meg bilen... står en liten stund og ser helt sikkert fryktelig dum ut :roll: ...før jeg kommer på om jeg skal gå til høyre eller venstre for å finne bilen.

Dette gjelder nesten uansett hvor stor eller liten parkeringsplassen er... :ler:

Bare meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bare deg nei!Jeg og en kamerat hadde parkert i Ibsen-huset, og når vi skulle dra husket vi ikke hvilken etasje bilen stod i!!

Tok vel en times tid før vi fant den igjen :oops:

Men nå har jeg heldigvis min kjære samboer som alltid husker hvor bilen står :D

Skrevet

Vær glad dere husker hvilken parkeringsplass der parkerte på. Ikke alle gjør det. Noen ender opp med å ta bussen hjem. :oops:

Skrevet

Jge forsikrer meg alltid før jeg går fra bilen, evt. skriver A5 på hånden min.....care vil være sikker og unngå rot, mas og jag :briller:

Skrevet

Jeg husker ikke engang hvilken etasje jeg står i jeg.. :oops:

Lengst tid har jeg brukt på aker brygge, etter en time kom en vakt og hjalp meg som fant bilen på 10 minutter.

Skrevet

Jeg husker alltid hvor jeg har parkert, men min bestefar meldte en gang bilen sin stjålet fordi den ikke stod der han (trodde han) hadde parkert. Dagen etter ringte politiet og sa de hadde funnet bilen parkert i en gate i nærheten. Tror nok bestefar ble litt flau da han skjønte at det var han selv som hadde parkert bilen der :blunke:

Skrevet
Jeg husker alltid hvor jeg har parkert, men min bestefar meldte en gang bilen sin stjålet fordi den ikke stod der han (trodde han) hadde parkert. Dagen etter ringte politiet og sa de hadde funnet bilen parkert i en gate i nærheten. Tror nok bestefar ble litt flau da han skjønte at det var han selv som hadde parkert bilen der  :blunke:

:ler: grøss og gru og til skrekk og advarsel :ler:

Skrevet

Jeg har aldri problemer med å finne bilen min. Men så er det også en varebil som er 2,5 meter høy det er snakk om da :ler: Den rager liksom litt i terrenget.

Men jeg kan drite meg ut jeg og. En gang parkerte jeg utenfor et stort kjøpesenter og var inne og shoppet ca 30 min. Da jeg kom ut igjen fant jeg ikke bilnøkkelen i lommen der jeg trodde den var. Gjett hvor den var??? Den stod i døren... :oops: Bare forsyn dere biltyver :hoho:

Skrevet

Dette er en av de tingene jeg alltid passer på.

Tenker alltid over hvilken etasje og hvilket felt jeg parkerer i.

Sambo er ganske lei av at jeg bruker hele handleturen til å gjenta hvor bilen står parkert :ler:

Gjest Zalomine
Skrevet

Akkurat nå anser jeg det som en fordel at vi GÅR til butikken, og tar BUSSEN til byen...

Forøvrig pleier jeg huske hvor jeg har parkert pappa's bil når jeg låner den, men da er det alltid parkeringsplasser jeg kjenner, som slett ikke går over mange etasjer, og som det er umulig å bruke en time på å lete gjennom...

Skrevet

Husker dere de greiene man kunne bruke som nøkkelknippe? de som peip når man plystret elle rklappet i hendene? Hva med å ha en sånn på bilen?....

: Halooooo!!!??!!!

: (Bilen): PiiiiiiiP!

:ler:

Skrevet

Ånei DE to........De løper og gjemmer seg for Maskemannen og sier ikke et ord

Skrevet

Phø! de peker da rett på meg nå!

(men nå sporer vi av....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...