AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg lurer på hvilken kalender jeg skal kjøpe til meg selv i år. Den skal inneholder sjokolade eller annet snop, men jeg vil ha noe bedre enn billige 10 kroners kalendere fra Rema. Kinder er ok, men er litt lei den nå. Finnes det noen med skikkelig god sjokolade? Hvor får man kjøpt det og hva koster den? Bor i Oslo hvis det har noe å si.
Dularfullar Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg lurer på hvilken kalender jeg skal kjøpe til meg selv i år. Den skal inneholder sjokolade eller annet snop, men jeg vil ha noe bedre enn billige 10 kroners kalendere fra Rema. Kinder er ok, men er litt lei den nå. Finnes det noen med skikkelig god sjokolade? Hvor får man kjøpt det og hva koster den? Bor i Oslo hvis det har noe å si. lag en til deg selv kjøp inn det du vil ha, pakk inn og samle alle i en skoeske eller lignende. Ikke merk dem med tall eller noe slikt, så da blir det litt spenning når dagen pakke skal åpnes Selv skal jeg lage en til min samboer, vi er litt barnslige av oss og synes slikt er utrolig morsomt
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Takk for tips, men blir ikke så spennende hvis jeg vet hva det er da. For noen år siden hadde SmartClub en som var ganske god, med sveitsisk (?) konfekt. Jeg mener dessuten at enkelte konfektbutikker i Oslo selger gode julekalendere, men de er kanskje ofte ganske dyre? Tar gjerne i mot flere tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå