Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg sliter litt med inngrodde hår på både legger og bikinilinjen. Synes det er skikkelig ufint(spesielt hvis det utvikler seg og blir en kviselignende sak), men vet ikke hvordan jeg skal få de vekk. Har prøvd peeling, men synes ikke det hjalp. Noen som har noen tips til hvordan bli kvitt det??

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det hjelper å skrubbe huden jevnlig med skrubbevott. Dessuten kan du prøve ut "Ingrow go" fra Skindoctors, som er en lotion spesielt for å motvirke inngrodde hår.

Skrevet

Jeg synes det hjelper å skrubbe huden jevnlig med skrubbevott. Dessuten kan du prøve ut "Ingrow go" fra Skindoctors, som er en lotion spesielt for å motvirke inngrodde hår.

Virkningen av den er jo helt sikkert individuell, men jeg kan ikke anbefale den. Svært dyr og virker ikke på meg. :sjenert:

Skrevet

hmm, hva gjør dere da?? Kjenner meg en smule frustert over de! tenkte meg til hudpleier for å se om de har noen tips, men de kommer vel med de dyreste produktene de kan finne :P

Skrevet

Va Ts..

Skrevet

Hei ts :)

Jeg slet med det samme tidligere - etter å ha epilert, men ikke etter barbering egentlig. Kanskje noen få ganger, men sjeldent. Derimot var det HVER gang i flere år når jeg epilerte, og det var ikke særlig lekkert, nei..

Helt til jeg fant "vidunderkuren", hehe:) Iallefall for min del:) Nå skrubber jeg huden først, med hansker og en peeling fra Lorèal (grønn tube), så epilerer jeg. Når jeg er ferdig med det, tørker jeg over der jeg har epilert (med unntak av under armene!!!*sviiiir) med en bomullspad godt fuktet i sprit - sånn antibac for hendene f.eks. Deretter smører jeg beina/bikinilinja med salisyrsyre fra apoteket, både rett etter epilering og gjerne dagen etter også. Og nei, det etser ikke på huden eller noe, siden det heter syre, hehe;) Den er på en liten brun flaske som dem gjerne har BAK disken, og innholdet er veldig oljeaktig. Koster litt over 100,- kr men er veldig drøy i bruk.

Etter at jeg begynte med det, har jeg nå babyhud på beina og ikke antydning til verken røde prikker (som jeg hadde ekstremt mye av før!) eller inngrodde hår:) Dette gjør jeg et par/tre ganger i mnd ca. Ellers smører jeg meg med bodylotion etter hver gang jeg har dusjet;)

Håper dette funker like bra for deg som for meg:)

Skrevet

Min hudpleier anbefalte meg md formulations sin vit-a-plus body lotion.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...