-Fisken- Skrevet 10. oktober 2003 #1 Skrevet 10. oktober 2003 Hei, begynte på disse i dag. Lurte på om noen har noen erfaring med spesiell vektøkning ol av disse` Klem Fisk.
Keira Skrevet 10. oktober 2003 #2 Skrevet 10. oktober 2003 Jeg brukte dem i flere år, og merket ingenting når det gjelder vektøking. Jeg ble derimot plaget av jevnlig småkvalme, men skjønte ikke at det kom av pillene før etter laaaang tid. Skiftet til Marvelon, og alt ble bra, men dette er så individuelt, at det er ingen grunn til å tro at du får negative bivirkninger. I så tilfalle er det jo bare å skifte Lykke til!
Gjest Poirot Skrevet 10. oktober 2003 #3 Skrevet 10. oktober 2003 Vel, jeg gikk opp 15 kg på 3 år. Nå lurer legen på om det kan ha hatt en sammenheng, og det er mulig jeg skal slutte. Men har ikke hatt noe øvrige problemer, ei heller blitt gravid.
Ronja Skrevet 10. oktober 2003 #4 Skrevet 10. oktober 2003 Har brukt dem i mange år, ikke merket noe spesielt. Det er individuelt, og det vil du jo merke og kan bare skifte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå