AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg er ei jente på 20 år, og har litt problemer med å forstå hva han vil? Jeg har da blitt interessert i en fyr som jeg trener sammen med på Elixia, så da er det ikke snakking under treningen, da vi har en instruktør som snakker hele tiden. Men jeg har snakket med han over MSN. Da tuller vi litt om det daglige og snakker om treningen(siden det er en felles interesse)og skrevet litt om noen grove spøker . Men i det siste så har han bare blitt "oki, javel, ja du får kose deg i helgen". Selv om jeg ikke kjenner han så godt eller har snakket med han så mye face 2 face, så er jeg blitt veldig betatt av han. Han spurte meg en dag om jeg ville bli med å finne på noe, men denne dagen kunne jeg desverre ikke. Og siden så har han ikke spurt, da jeg har hintet litt frem til at jeg har lyst å finne på noe. (Det virker som om han ikke er interessert på en måte) Så spørsmålet mitt er vel.. Hvordan får jeg han på kroken og fanger hans oppmerksomhet selv om vi ikke kjenner hverandre så godt? Håper på noen kjekke svar som kan hjelpe meg! :-)
veldiganonym Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 sliter med samme greia altså. si ifra hvis du finner på noe lurt som jeg også kanskje kan ha nytte av :-) det skal ikke være lett!
Kenneth199 Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Han har jo spurt om dere skal finne på noe. Da får du spør han neste gang. Selv spør jeg kun 1-2 ganger, hvis personen sier at han/hun er opptatt så tar jeg det som at jeg ble avvist og gidder derfor ikke prøve. Venter da på å bli invitert med på noe selv. Da spør du han ut selv er svaret! Ting dere kan gjøre er vors, kino, tur, film, jogge, kaffe, lista er evig lang. Bare finn på noe!
ninuska_ Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Man hinter ikke til at man vil tilbringe tid med noen - man spør. Han tar ikke nødvendigvis dine hint slik du har ment dem. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 sliter med samme greia altså. si ifra hvis du finner på noe lurt som jeg også kanskje kan ha nytte av :-) det skal ikke være lett! Nei det er ikke lett i det hele tatt:P Men hvis jeg finner en måte å fikse dette på, så skal jeg gi deg tipset Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå