Gå til innhold

Presenter deg!

Fremhevede innlegg

Gjest youlookslashy
Skrevet

Bosatt på østlandet, fortsatt med foreldrene, og studerer.

Bruker alt for mye ironi, er vel en pratesyk einstøing, for å beskrive det korrekt. Liker å lese, skrive, og har stor interesse for språk. Ganske bereist er jeg også.

Videoannonse
Annonse
Gjest kenneth
Skrevet

Jævla bitter. Bare litt mindre enn Bitter Mann. Alder? Og noe. (Ble det 300 ord? Jeg jobber i bygningsbransjen, og et jævla sterkt lim har nettopp kommer på markedet!)

Skrevet

Jeg er 23 år, utdannet hud- kropp og spaterapeut og tar kurs i farge- og stilanalyse nå. Så jeg er over gjennomsnittet interessert i mote og kosmetikk. Jeg skal nå starte som selvstendig næringsdrivende og er veldig spent på hvordan dette kommer til å gå.

Jeg har en fantastisk kjæreste, herlige venner og en flott familie som er det aller viktigste i livet mitt. Jeg er helt håpløst forelsket i juletiden og alt hva den innebærer. Er veldig glad i å kose meg i sofakroken med filmer og tv-serier og ha koselige middagskvelder med venner. Elsker å pakke meg inn i pledd med en god bok og en varm, rykende kopp te på kalde vinterkvelder. Jeg er også veldig glad i å skrive. Jeg er en ekte romantiker, litt for følsom og jeg bytter hele tiden mellom å være min beste venn og min verste fiende.

Gjest Galithralia
Skrevet

Heihei,

Jeg er Galithralia her inne på KG, 22 år, student, holder på med mitt siste år på en bachelor i historie. Er samboer med verdens kjekkeste gutt - og den nydeligste dialekten :rødme:

Elsker å reise oghar nylig oppdaget at backpacking er en herlig måte å reise på og møte nye mennesker. Snakker spansk så og si flytende (foreldrene mine er fra Sør Amerika), og liker å jobbe med mennesker. Har en deltidsjobbhvor jeg omgås en del med barn og må si jeg liker å jobbe med barn.

Vet ikke helt hva jeg skal bli etter endt utdannelse, men satser på at jeg kan bruke det til noe som har med historie å gjøre. Har alltid vært fascinert av gamle sivilisasjoner og spesielt Egypt, inkariket og Aztekerne.

Hmm, hva mer? Jeg er vimsete, kræsjer i dører eller andre diverse møbler minst en gang for dagen. Om vinteren går det ikke en uke uten at jeg har trynt an på is.

Jeg elsker stearinlys, jeg elsker å holde på med julekalender planlegging (noe som gjør min samboer gal - han mener det er lenge igjen til jul!).

OG jeg fikk min første tatovering i år, noe jeg har ønsket meg lenge, men vært litt for feig. :fnise:

Skrevet

Lager en tråd for presentasjon! Skriv gjerne alder og litt om deg selv :)

Greier vi 300 presentasjoner innen året er omme?

Hei, jeg er, som det vil fremgå, 42, mann, og har vært begge deler en god stund nå. Jeg misliker anonyme postere, særlig dem som poster anonymt og vil at ANDRE skal presentere seg selv. Hva er det for feil på dere knehøner?

Ja, det var meg, da. Hva med deg? Lest noen bra bøker i det siste?

• Liker 1
Skrevet

Hørtes flott ut! Vælkomen i stova!! :):)

Og hvem faen er du?

• Liker 1
Gjest wild bird
Skrevet

Hei

Jeg er wild bird, tidligere Purple Haze her på KG. Er 43 år, førskolelærer, samboer og mamma til to voksne gutter på 22 og 18 år. Er opprinnelig fra indre østland, men bor nå ute ved havet på vestlandet. Flyttet hit for et snaut år siden, for å bo sammen med kjæresten min :)

Som person tror jeg at jeg er ganske sosial, omgjengelig, positiv og utadvendt. De fleste syns hvert fall det er lett å bli kjent med meg!

Liker film, musikk, bøker, og er interessert i pedagogikk, psykologi, politikk og historie.

Jøss, dette ble rene kontaktannonsen :ler:

Gjest Smørbukk
Skrevet

Jeg er ei 21 år gammel jente fra Innlandet. Student på heltid, skal bli barnevernspedagog når jeg er ferdigstudert, men vet ikke helt hvor jeg kunne tenke meg å jobbe enda.

Er over gjennsomsnittet politisk engasjert, og skriver en blogg som har et flertall av politiske innlegg.

Er samboer med kjæresten min og trives veldig godt sammen med ham, vi har vært sammen i 3 år nå.

Ellers liker jeg å trene, fotografere, også driver jeg litt med scrapbooking.

:)

Skrevet

Jævla bitter. Bare litt mindre enn Bitter Mann. Alder? Og noe. (Ble det 300 ord? Jeg jobber i bygningsbransjen, og et jævla sterkt lim har nettopp kommer på markedet!)

???????

Skrevet

Hei

Jeg er wild bird, tidligere Purple Haze her på KG. Er 43 år, førskolelærer, samboer og mamma til to voksne gutter på 22 og 18 år. Er opprinnelig fra indre østland, men bor nå ute ved havet på vestlandet. Flyttet hit for et snaut år siden, for å bo sammen med kjæresten min :)

Som person tror jeg at jeg er ganske sosial, omgjengelig, positiv og utadvendt. De fleste syns hvert fall det er lett å bli kjent med meg!

Liker film, musikk, bøker, og er interessert i pedagogikk, psykologi, politikk og historie.

Jøss, dette ble rene kontaktannonsen :ler:

Ja, derfor presenterer jeg ikke meg selv. :)

Fint å se at du er her igjen i alle fall. Husker ditt tidligere nick. Vil ikke presentere meg men svarer som regel under brukernavn.

Jeg har passert 40 grensa, har mange interesser, er singel, har voksne barn og bruker være saklig i svarene mine. Men ikke alltid og prøver å skjerpe meg. :enig: med meg selv.

Gjest wild bird
Skrevet

Ja, derfor presenterer jeg ikke meg selv. :)

Fint å se at du er her igjen i alle fall. Husker ditt tidligere nick. Vil ikke presentere meg men svarer som regel under brukernavn.

Jeg har passert 40 grensa, har mange interesser, er singel, har voksne barn og bruker være saklig i svarene mine. Men ikke alltid og prøver å skjerpe meg. :enig: med meg selv.

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvem du er...

Men koselig at du liker at jeg er tilbake, uansett hvem du er :)

Skrevet

Hei! Jeg er Elodi, bosatt i Sverige, 36 år. Har mann og 3 barn.Driver eget firma sammen med mannen min, en jobb som er både spennende og utfordrende! Treffer utrolig mange hyggelige og interesante mennesker fra hele verden gjennom jobben.

Jeg er blid og sosial, men trives også veldig godt i mitt eget selskap og har stort behov for egentid...

Mannen min kaller meg iblant Mrs. Hyacinth Bucket, men jeg aaaner ikke hvorfor.... ;)

Jeg savner familie og venner der hjemme masse masse, men trives også med menneskene jeg har rundt meg her!

Er periode KGer...

Skrevet

Dette vil kanskje overraske noen, men mitt virkelige navn er ikke ilcrappo. Jeg ble født en gang på slutten av 70-tallet, og det sies at en trippel regnbue og en ny stjerne dukket opp på himmelen i det øyeblikket jeg ble født (Merk: én regnbue mer enn Kim Jong-Il!) Jeg er opprinnelig fra et annet land, men er oppvokst i Norge (bortsett fra en kort periode da jeg ble oppdratt av pungrotter i skogen). Jeg er faktisk så sær at jeg liker å lese fysikk og annen faglitteratur på senga! Jeg elsker sære og gjerne surrealistiske filmer, og hører nesten utelukkende på "alternativ" musikk.

Skrevet

Jeg heter Vera og bor i Røyken. Jeg er 31 år og er gift for 2. gang med en mann som heter Åge. Vi har et Moelvenhus og to eldre biler og garasje på tomta. Vi har noe potet og jordbær og 12 ripsbusker. Vi har ingen barn, men Åge har to barnebarn. Jeg er født i krepsen.

Skrevet

Hei, "Vera" :ler:

:goodbye:

Skrevet

WomanWoman bør trekkes fram - en beskjeden, velutdannet og rik kvinne som ikke er avhengig av gutter! En kvinne som taler keisersnittets sak og som er en mannemagnet og Maneater!

En Prada i rødt!

Gjest Cipheria
Skrevet

Har bikket 22 år. Er noe nerd, leser en del faglitteratur, spiller og har generelt en del nerdeinteresser. Litt einstøing og jobber med noe jeg egentlig ikke er så interessert i og som ikke krever særlig med skills.

Skrevet

Spennende at du er utdannet to forskjellige ting :) tok du de to studiene parallelt om hverandre? Jeg har nettopp begynt med jus, og vurderer å studere det parallelt med psykologien.

Nei, ikke direkte parallelt. Jeg gikk først på juss i 4,5 år, før jeg begynte på arkeologibachelor. Siste semesteret av bachelor skrev jeg også masteroppgave i juss. Hadde altså to års pause fra jussen. Det gikk fordi jeg ikke måtte ha obligatoriske støtteemner, da jeg fikk godskrevet jussfag i bacheloren (som da ble i kultur- og samfunnsfag). Deretter tok jeg en engelsk og så en norsk master i arkeologi.

Skrevet

Jeg er krem - et nick som ble til ved triksing med bokstaver fra mitt gamle navn og min manns navn. Jeg er 23 år, gift, leier leilighet, har ingen barn - bare et marsvin.

Jeg er masterstudent i historie, og ganske nerd når det kommer til fagfeltet mitt. Jeg har en jobb hvor jeg kan bruke mine fagkunnskaper og få ut mitt behov for å være sjef.

Jeg ble tidligere mobbet så mye at jeg fikk det terapauten min kalte posttraumatisk stressyndrom. Dette er snart et tilbakelagt stadium av livet og jeg er kommet styrket gjennom, og det har ført til at jeg nå prøver å gjøre ting jeg ikke trodde jeg turte! (og jeg har problemer med å sette punktum i setninger :fnise:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...