AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Lager en tråd for presentasjon! Skriv gjerne alder og litt om deg selv Greier vi 300 presentasjoner innen året er omme?
Independent_ Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Heisann, jeg er Independent_ her på forumet I virkeligheten har jeg et dobbeltnavn, selv om at jeg bare bruker det ene. Jeg er en nattfugl og jobber generelt bedre om natten enn om dagen. Derfor sitter jeg oppe nå å leser. Jeg er psykologistudent. Jeg kom først inn på medisinstudiet, men innså at jeg ønsket mer frihet senere i arbeidslivet. Jeg har alt for mange interesser, og irriterer meg over hvor liten tid jeg har til å gjøre alt jeg har lyst til. I en travel hverdag prioriterer jeg trening etter studiene og jobben er ferdig. Jeg har en samboer og en hund. Ingen barn, jeg ønsker ikke barn heller. Venninne mine syns jeg er rar. Men hunden er babyen min, og det er best sånn Det var litt om meg, men nå skal jeg fortsette med arbeidet mitt.
JTess Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Hei Kan begynne med at jeg jobber som førskolelærer i en privat bhg. Trives utrolig godt med det. Er på ferie hos lillebroren min nå. Han bor i nord norge og jeg bor på østlandet så ser han ikke så ofte. Jeg har en samboer som jeg elsker utrolig mye. Håper en dag i fremtiden at det ender med ekteskap og barn. :rødme: Jeg liker å male og skrive. Har lese og skrive vansker som gjør at jeg har skrivefeil til tider. Og ofte så ser jeg det ikke selv om jeg kan lese det jeg har skrevet flere ganger. Og så er jeg elendig til å formulere meg på en bra måte. Men det stopper meg ikke til å skrive. Jeg elsker å bake og lage mat til venner og familie. Jeg trener og har en personlig trener som er samboern min. Og jeg er hekta på Grey`s Anatomy
Gjest Dhanu Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Jeg bor i det store Utland. Er blitt ganske bereist. Har en bachelor og har hatt en spennende karriere på det feltet i flere år. Studerer nå juss for å øke kompetansen ytterligere. Giftet meg med bestevennen min. Han er en smart, ambisiøs og spennende, men likevel snill og trofast mann som har en fin balanse mellom å støtte og utfordre meg. Vi utfyller hverandre veldig bra. Jeg har to barn som jeg forguder. De er begge mammadalter. Jeg er veldig snill, men ingen dørmatte lenger etter noen dårlige erfaringer. Forsøker å bry meg om folk, ikke bry meg med folk. Har mange venner og en stor familie som jeg pleier tett kontakt med. Hadde det ganske tøft i ungdommen, da kjæresten min kjørte meg langt nedi grøfta gjennom flere år. Ble alenemor som 19-åring og måtte stå alene om alt gjennom utdannelse og spranget ut i arbeidslivet. Opplevelsen har gjort meg ydmyk for hva livet kan bringe, men også gjort meg tøff og gitt meg tro på at jeg kan utstå det meste. Edit: Jeg har passert de tredve. Jeg elsker å kverulere, men det visste dere vel allerede Endret 29. oktober 2010 av Dhanu
~ Angel ~ Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg er en ung kvinne på 20, snart 21 år. Jeg bor sammen med min drømmemann på 22 år og vår lille pusekatt. Vi er nettopp blitt prøvere og gleder oss veldig til å bli foreldre. Ellers er jeg veldig gla i å skrive, har en samling på nærmere 200 dikt som jeg har skrevet over de 5 siste årene. Jeg liker og tegne, av og til, mer før. Jeg går på videregående skole og gleder meg såååå mye til å bli ferdig! Hehe. Det var vel litt om meg
cyanid Skrevet 29. oktober 2010 #6 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg er 24 år og elsker å male/tegne/lage ting.. masse kreativitet her Bor med en kjæreste som spiller gitar omtrent hele døgnet og det syns jeg er fint! Jobber i barnehage men vil helst søke meg inn på gateakademiet for å komme nærmere en sjanse til å gjøre noe ut av kreativiteten min! Vegetarianer, med i freakshows avogtil, liker peiercinger og tatoveringer masse, og erf for tiden avhengig av å høre på Tool! Sånn, tror det var meg.
Gjest Sommertid Skrevet 29. oktober 2010 #7 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg er da Sommertid her inne. Som nicket mitt sier så er jeg veldig glad i sommer og sol =) Jeg elsker dyr men pga bosituasjon så har jeg bare en pusekatt. Er veldig glad i reptiler og gleder meg til den dagen de blir lovlige i Norge. Jeg elsker film og serier, bruker derfor mye av tiden min på det. Jeg har et barn, men ikke samboer. Jeg kan desverre ikke jobbe for øyeblikket pga sykdom. Ellers er jeg egentlig veldig sjenert og gjør lite utav meg i det dagligdakse.
Sequax Skrevet 29. oktober 2010 #8 Skrevet 29. oktober 2010 Fin tråd! Jeg er Sequax, 29 år og gravid med mitt første barn. Har samboer, hus, bikkje og egen bedrift. Veldig utadvent, glad i både mennesker og dyr, men tilbringer helst tid med mine "egne" mennesker. Kritisk til samfunnet vi bor i, og tar det meste med en klype salt! Veldig glad i språk, skal begynne å studere igjen neste høst. Har treårig utdannelse fra England fra før. Komponist, maler, imitator og sanger på fritiden
Gjest gjestdeluxe Skrevet 29. oktober 2010 #9 Skrevet 29. oktober 2010 Lager en tråd for presentasjon! Skriv gjerne alder og litt om deg selv Greier vi 300 presentasjoner innen året er omme? Unnskyld, men har vi hilst? Hvem er du?
cyanid Skrevet 29. oktober 2010 #10 Skrevet 29. oktober 2010 ja det var det jeg og tenkte... du må jo skrive om deg selv, om ikke en falsk presentasjon før du setter igang detektivagentforensicsarbeidet ditt
cilipili Skrevet 29. oktober 2010 #11 Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Jeg er 31 år, gift, hus og har to barn. Jeg jobber i barnehage (en fantastisk bra en) og elsker jobben min. Er vegetarianer, kunstner, over gjennomsnittet musikk- og filminteressert og ekstremt engasjert som person.. Er positiv, ekstremt vimsete, stort sett blid og retter fort på andre om de skriver eller snakker feil. Jeg er veldig opptatt av kosthold, mat og vin. Loppemarked og storbyer: Eeeelsker det! Endret 29. oktober 2010 av cilipili
Ashna Skrevet 29. oktober 2010 #12 Skrevet 29. oktober 2010 Hei Jeg er 29 år, og mor til ei flått datter på 9 år og nr 2 er på vei ... og har verdens beste man ... elsker han forever.. vi har vart gift i 12 år nå ..& foresat in love :rødme: jobber som hudpleier og makeup artist .. perfekte jobb for meg, har store planer til fremtida hihihi Opprinnelig kommer jeg fra Kurdistan-irak, men vokst opp i Nederland og der bor familen min.. oh i love them & i miss them Dont know what to say more hmm :D
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #13 Skrevet 29. oktober 2010 jobber som hudpleier og makeup artist. Opprinnelig kommer jeg fra Kurdistan-irak, men vokst opp i Nederland og der bor familen min.. Hørtes flott ut! Vælkomen i stova!!
tineline Skrevet 29. oktober 2010 #14 Skrevet 29. oktober 2010 Artig, jeg lurer alltid på hvor gamle folk er! Jeg er 31 år, er fra Oslo, er utdannet jurist OG arkeolog. Jobber for tiden som feltarkeolog, men blir arbeidsledig når snøen kommer, så søker mye jobb for tiden! Har lyst til å bli forsker. Har kjæreste, men vil ikke ha barn. Har svart belte i taekwondo, og er glad sangfugl som gjerne vil gjøre mer ut av musikken framover. Jeg er direkte, skjønner ikke ironi, smiler ofte, setter fellesskapets interesser høyt, og blir vanvittig irritert når ikke andre gjør det. Blir nesten aldri flau, og elsker å være litt snål. Og så er jeg ganske smart!
Independent_ Skrevet 29. oktober 2010 #15 Skrevet 29. oktober 2010 Artig, jeg lurer alltid på hvor gamle folk er! Jeg er 31 år, er fra Oslo, er utdannet jurist OG arkeolog. Jobber for tiden som feltarkeolog, men blir arbeidsledig når snøen kommer, så søker mye jobb for tiden! Har lyst til å bli forsker. Har kjæreste, men vil ikke ha barn. Har svart belte i taekwondo, og er glad sangfugl som gjerne vil gjøre mer ut av musikken framover. Jeg er direkte, skjønner ikke ironi, smiler ofte, setter fellesskapets interesser høyt, og blir vanvittig irritert når ikke andre gjør det. Blir nesten aldri flau, og elsker å være litt snål. Og så er jeg ganske smart! Spennende at du er utdannet to forskjellige ting tok du de to studiene parallelt om hverandre? Jeg har nettopp begynt med jus, og vurderer å studere det parallelt med psykologien.
^KinderMaxi^ Skrevet 29. oktober 2010 #16 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg er 21 år og bor i østfold sammen med min kjære mann på 22 og to katter :rødme: Jeg har gått langtidssykemeldt, men før det jobbet jeg som kokk og renholder Når jeg en dag kommer tilbake til jobb skal jeg fortsette som kokk - siden det er drømmeyrket. Jeg som person er omtenksom, snill, mulig en smule negativ til tider, godtar ikke urettferdighet. Og er vel ganske så morsom
Anglofil Skrevet 29. oktober 2010 #17 Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Jeg heter Yvonne, derav nicket, og er 23 år. Kommer fra østlandet, bosatt nå på sørlandet. Bor sammen med min samboer som jeg skal gifte meg med neste sommer. Alltid hatt en drøm om å bli lærer og gikk fire år på lærerhøgskolen. Valgte i fjor å begynne på en bachelor i engelsk, og neste høst håper jeg på å begynne på en master i engelsk. Utover dette har jeg vært politisk aktiv i mange år med diverse verv, nå er jeg aktiv i Barnas Røde Kors, noe jeg trives veldig godt med. Har tidligere vært konkurranseutøver innen kampkunst og vært både trener og dommer innenfor dette. Trives godt med aktiviteter hvor jeg kan gi av meg selv og samtidig lære mye. Tja, jeg ser på meg selv som en omsorgsfull person med et brennende engasjement. Er ellers ganske sjenert, er ikke spesielt flink til å ta kritikk som går på meg som person (da mener jeg ikke i profesjonell sammenheng) - verken god eller dårlig, og har vel ikke verdens beste selvbilde. Mvh Yvonne Endret 29. oktober 2010 av Yvonne
Gjest loveleen Skrevet 29. oktober 2010 #18 Skrevet 29. oktober 2010 (endret) - Endret 7. april 2011 av loveleen
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #19 Skrevet 29. oktober 2010 Er 44, serTV hver fredag, jobber mye, er høyt utdannet, reiser mye og selv om jeg drar menn så det synger, er jeg aldri i forhold, og har følgelig ingen barn. Det er synd, men ingen menn ønsket tydeligvis å ta initiativ.
Gjest Caylee Skrevet 29. oktober 2010 #20 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg er snart 16år. Elsker livet nå. kan være agressiv når jeg blir drit sur. Liker Miley cyrus og Selena Gomez, ser mye på disneychanney, hotel cesar. Liker å lese forskjellige blader, men IKKE bøker. Jeg har veldig lav selvtillit. Men det går sikkert bedre etter hvert. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå