AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Dette er ment som en positiv tråd, så vær så snill å frastå fra å disse noen. Hvor godt føler du at du kjenner brukerne her? Mer spesifikt, hvilken/hvilke bruker(e) føler du at: 1) Er mest sympatisk? 2) Er smartest? 3) Er mest alternativ? 4) Er minst alternativ? 5) Har best musikksmak? 6) Har best filmsmak? 7) Er mest lik som deg? 8) Er mest samfunnsengasjert? 9) Er mest nerdete (i positiv forstand)? 10) Har best allmennkunskaper? 11) Hvem kunne du tenkt deg å hatt en diskusjon med face-to-face? Legg gjerne til flere kategorier dersom det er noen flere dere vil ha med. Jeg er en ganske ny bruker her så jeg forventer ikke at noen kommer til å nevne meg her
Meaty Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Kom igjen a'... Er det ikke nok slike tråder her nå?
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg gidder ikke fylle ut hele den lista der. Ikke for å drepe tråden din eller noe, men det ble rett og slett for mye 1
^KinderMaxi^ Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg gidder ikke fylle ut hele den lista der. Ikke for å drepe tråden din eller noe, men det ble rett og slett for mye Sååå enig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå