Gå til innhold

Hvor mye sms skriver du til han du dater?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om jeg skal kalle det dating, men jeg møter hvertfall en fyr ganske ofte. Vi har de samme interessene, så gjør aktive ting sammen. Har ikke blitt noe mer enn vennskap enda, men det kan komme.

Jeg sliter litt med sms. Han jeg hadde crush på tidligere skrev jeg mye sms til. Tok mye intiativet og skrev ofte. Lærte i ettertid at han ble uinteresserte bl.a pga dette.

Denne gangen er taktikken min å heller være litt kostbar. Det er bare så vanskelig å vite hvor balansen går. Kostbar - uinteressert. Jeg er interessert, men ikke villig til å vise det så tydelig som sist, han skal få jakte litt denne gangen.

Han har skrevet først alle gangene de siste dagene. Jeg har svart ivrig med motspørsmål osv for å vise interesse. Men jeg sliter med å ta det første steget. Har forrige mislykka dateobjekt i bakhodet. Holder tilbake... Redd for å bli avvist. Stoltheten min står støtt.

Gutter er forskjellige, ingen kan vite hva akkuratt denne fyren foretrekker i form av hvor mye jenter tar intiativ. Derfor spør jeg heller dere som har greid å fange en fyr ( ;) ) hvor ofte dere skrev sms i starten. Var dere like ivrige som han?

P.S Dette er en jeg har truffet på nettet foressten. Har møtts et par-tre ganger bare og hatt hverandres nr i en uke ca.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ideelt sett så burde vel man ta initiativ til å sende sms like mye hver. Bare ikke begynn å mase hvis han ikke svarer med en gang! Skriv en sms, vent til han svarer. :)

Skrevet

Hvis jeg er interessert - like mange som han. Dvs jeg holder meg i skinnet. Jeg kan ta initiativ, men holder igjen (etterstreber 50/50, eller lar han ta initiativet oftere), og tvinger meg selv til å ikke svare med en gang (selv om jeg klør etter å svare!)

Hvis jeg ikke er så veldig interessert derimot skriver jeg nok færre, kan i hvertfall bruke veldig lang tid på å besvare. Og blir enda mindre interessert når han skriver flere på rad. Merkelig det der. (og siden jeg vet hvordan jeg reagerer på "masing" fra noen som jeg bare er litt/lite interessert i, har jeg IKKE lyst til å være en sånn selv ovenfor en gutt jeg måtte være interessert i)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...