AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg har en sofa fra IKEA som jeg betalte 12000 for men stoffet en nå ganske slitt og de har sluttet å selge trekket!! Tror dere dette er noe jeg kan få til selv? Noen flinke sydamer her osm kan hjelpe meg om hvordan jeg kan gå fram? Kan jeg sy ett kjukt stoff over trekket? Dere kan se soffaen under..
Gjest Vampen Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Har du sjekket på http://www.bemz.com/ ?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Oi jeg fant trekket mitt der :D tuuusen hjertelig!! Har noen bestilt herfra? sikkert sykelig dyrt frakt?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Frakten er ikke spesielt høy. Jeg bestilte akkurat trekket på vedlagte bilde og prisen inkl. frakt ser du til venstre på bilde - 2671 SEK (hvorav 172 i frakt). Det blir ca 2350 norske. I følge tollvesenets importkalkulator er varen tollfri, men 25% MVA kommer i tillegg - snaue 600 kr. Totalt blir det da i underkant av 3000 kr.
Gjest Vampen Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Oi jeg fant trekket mitt der :D tuuusen hjertelig!! Har noen bestilt herfra? sikkert sykelig dyrt frakt? Bare hyggelig. Jeg har bestilt, og som andre her skriver, frakten er ikke så ille. Pakken ble også levert på døra, så jeg er veldig fornøyd med hele kjøpet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå