Gå til innhold

forslag til hjemmelaget halloweenkostyme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

snart halloween nå, og jeg er TOM! Er alt for sent å bestille fra nett, så nå lurer jeg virkelig på hva jeg kan gjøre ut av det jeg allerede har.

Å kjøpe kostyme i byen er uaktuelt. Rett og slett fordi byen ikke eier et eneste snev av halloweenkostymer for voksne. Kun for 13-, og jeg er da 17. Vurderer jo nå da å lage et selv! Noen som har en ide? Hva kan jeg være? Noe enkelt å lage, noe en har fra før ++

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarer det samme her, som i tråden til hun med kjæresten som ikke ville kle seg ut:

Ninja (veldig enkelt, sånn som det gjøres her):

Ellers fins det massevis av andre fine youtube-videoes som viser hvordan man enkelt fikser forskjellige utkledninger! Lykke til!

Skrevet

Spøkelse ;) Lett og billig.

Eller nonne.

Skrevet

Hvis du har noen timer til overs så kan du gå igjennom kles skapet ditt slik som jeg gjorde :) Der fant jeg noen gamle filler som skulle kastes, så jeg laget et kostyme ut av det. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men sexy ble det iallefall :)

Så finner du bare noe tilbehør som du ellers bruker til fest, og litt karneval maling i ansiktet :)

Hvis ikke så kan du jo kjøre Toga kostymet, med laken og et belte. Lykke til :)

Gjest Blubberella
Skrevet

Hvis du gidder å bruke litt tid til å lage sorte vinger (store pappvinger?) og en sort glorie (f.eks. en pappsirkel festet til en hårbøyle med tynn ståltråd), kan du jo gå som "fallen engel". Med sort topp, sort skjørt, nettingstrømpebukser, støvletter, dramatisk sminke og de hjemmelagede vingene og glorien kan du bli en riktig så lekker fallen engel :)

Skrevet

Hva med å kle seg ut som et "åsted"?

Hvite stiper, grener, tørre blader, litt blod osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...