Englebarnet Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 HEI! alle sammen jeg håper å dele min forvirrig med fler, vil føre til noen innspill til min situasjon Her er saken: Jeg tror jeg har følelser for en på jobben. jeg er 18 år, og jobber deltid. Jeg jobber sammen med denne gutten bare annenhver lørdag,og siden det er ferskvare i butikk, har vi ikke så mye tid til å snakke og vi har aldri lunsj sammen heller. Jeg er ikke så sjenert, er flink med gutter generelt og er vant til å få de jeg liker på kroken hvis jeg først går inn for det. Men denne gangen er jeg SÅ forvirra ! Jeg snakker til han helt vanlig ,om forksjellige ting og er veldig hyggelig mot han. Men han svarer alltid så kort tilbake, ellr så er han stille. jeg la han til facebook, og da jeg forsiktig sa " hei " på chatten andre gangn vi snakket der,så bare sa han hei og loggt av. i dag var vi på møte sammen, og jeg satt ved siden av han og lurte på om jeg kunne få se på invitasjonen til julebordet ,siden den lå der. da sa han " nei, du har en i hylla di også".. er ikk vant til å bli ignorert sånn ! okei, all kan ikke like alle, men han har ingn grunn til å ikke like meg ,også fordi jeg har latt være å virke innpåsliten eller noe:O Jeg tror jeg skal la deet gå en liten stund, hvis han fortsetter å ignorere mg, så vet jeg ikke, men jeg tror jeg vil spørre om jeg kan gi han nummeret mitt,eller at jg hadde likt å ikke bare s han på jobben, om han ville ta en kaffe eller noe =) hva synes dere ?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 han er da åpenbart ikke interessert i deg, så jeg tror ikke det har noen hensikt å verken gi ham nummeret ditt eller be ham ut på kaffe.
Gjest Xelle Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 Han vil ikke ha deg. Du kan ikke "få alle menn på kroken". La han være.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #5 Skrevet 28. oktober 2010 han er da åpenbart ikke interessert i deg, så jeg tror ikke det har noen hensikt å verken gi ham nummeret ditt eller be ham ut på kaffe. Det er slett ikke sikkert at han ikke er interessert, det kan hende han bare er sjenert. Det er dessverre ingen måte du kan finne ut av det på annet enn å prøve deg, men kanskje klarer du å finne ut av om han drikker kaffe før du spør, det er jo ikke alle som gjør det.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #6 Skrevet 28. oktober 2010 Det er slett ikke sikkert at han ikke er interessert, det kan hende han bare er sjenert. Det er dessverre ingen måte du kan finne ut av det på annet enn å prøve deg, men kanskje klarer du å finne ut av om han drikker kaffe før du spør, det er jo ikke alle som gjør det. Hvis fyren hadde vært sjenert hadde han vel neppe sagt "nei du har en i hylla di også", men heller latt henne få se på invitasjonen. Ts, du sier du har latt være å virke innpåsliten, men å kontakte fyren på facebook synes jeg er en smule innpåslitent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå