Lelana Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Skal velge ut gulv til huset vårt! Syns det er så fint med hvite gulv, og lurer på om det finnes hvitmalte/beisede el.l. parkett- eller laminatgulv? Ønsker så hvitt gulv som mulig, men med trestruktur. Elsker gamle, hvitmalte tregulv, men har ikke så lyst å legge et gulv for så å male det igjen.. Tips, noen?
SmallTalk Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 http://www.kahrs.com/no/Consumer/Products/Floors/WoodSpecies/Pages/Product.aspx?article=151L8AEK0W Denne parketten er vel så hvit som du får den.
Thomasine Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Hei. Vi holder på å legge hvitoljet eik i kjelleren nå. Enstavs!! Mye roligere!! Har hatt det samme gulvet i 2.etg i 2 år nå og er SÅ fornøyde!! Jeg ville ikke ha noe gult i gulvet mitt, samtidig som det skulle være sliesterkt. Vi har det i gangen og på kjøkkenet også! 534581 OT Eik Hvitoljet, Plank http://www.alloc.no/cgi-bin/alloc/imaker?id=13295&visdybde=3&aktiv=75
Octavia Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Siden du bygger hus så er du kanskje allerede oppmerksom på denne diskusjonen? Endret 29. oktober 2010 av Octavia
Belize. Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Tarkett har en parkett som er veldig hvit. Viva Ask Design Hvit heter den. 2-stavs
Lelana Skrevet 2. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2010 Tarkett har en parkett som er veldig hvit. Viva Ask Design Hvit heter den. 2-stavs Ja har sett den på nettsida til tarkett, så veldig lovende ut. Tror jeg må se den in real life. Har du den selv?
Belize. Skrevet 2. november 2010 #8 Skrevet 2. november 2010 Ja har sett den på nettsida til tarkett, så veldig lovende ut. Tror jeg må se den in real life. Har du den selv? Nei, men har vært å sett på den i butikk ;)Venninnen min tenker kanskje å legge nytt gulv, og vil selv ha noe lyst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå