Gå til innhold

Hva kombinerer dere Fudge Dynamite med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørt at Fudge Dynamite skal være fantastisk for tørt hår som trenger både proteiner og fukt.

Men dere som har tørt, slitt hår: hvilken shampo bruker dere før kuren, og hvilken balsam bruker dere etter? Kan dere anbefale noe merke som passer sammen med Dynamite?

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker Beadhead sin Dumb blonde, fordi jeg striper håret en del, og det er slitt og tørt. Når det er skyllet ut tar jeg i F.D og lar det være i 5 min. Når det er skullet ut, skrur jeg av varmtvannet, og skyller håret i kaldt vann. Da trekker hårskjellene seg sammen og håret blir blankt og fint.

Før brukte jeg balsam, men synes at håret ble tungt og fort fett.

Nå blir det aldri fett lengre, og er mykt og deilig av kuren :)

Skrevet (endret)

Jeg har bare brukt den til fudge sine produkter.

Ved siden av shampo og conditioner. Samme måte som hun over :)

Endret av ^KinderMaxi^
Skrevet (endret)

Henger meg på her..

Hva er forskjellen på Fudge Dynamite Rebuilder og Fugde Dynamite Intense Repair? Finner bare sistnevnte på feelunique.com. Hvilken av dem er det "alle" skryter sånn av, og som er protein og fuktighet i ett?

Endret av Dainty
Skrevet

Jeg har den sistnevnte, som jeg kjøpte på feelunique. Jeg vet ikke hvilken "alle" skryter av, men jeg vil altså skryte av den jeg har. Helt fantastisk! Første gang jeg hadde brukt den ble jeg sittende å ta i håret mitt hele tiden, for det var så mykt og deilig. Jeg går aldri tilbake til "vanlige" produkter!

Skrevet

Jeg har den sistnevnte, som jeg kjøpte på feelunique. Jeg vet ikke hvilken "alle" skryter av, men jeg vil altså skryte av den jeg har. Helt fantastisk! Første gang jeg hadde brukt den ble jeg sittende å ta i håret mitt hele tiden, for det var så mykt og deilig. Jeg går aldri tilbake til "vanlige" produkter!

Det høres jo veldig bra ut. Og du bruker den som en fuktighetskur også? Det er ikke nødvendig med en egen fuktighetskur i tillegg?

Skrevet

nei siden den er så god så fungerer den jo som både balsam og fuktighetskur. Jeg trenger ikke noe mer værtfall.Men jeg bruker den hver gang jeg vasker håret, og ikke bare en gang i blandt som jeg ville gjort med en vanlig kur.

Den e ganske drøy i bruk også, jeg fikk min i juli, og har den fortsatt!

Skrevet

Henger meg på her..

Hva er forskjellen på Fudge Dynamite Rebuilder og Fugde Dynamite Intense Repair? Finner bare sistnevnte på feelunique.com. Hvilken av dem er det "alle" skryter sånn av, og som er protein og fuktighet i ett?

Inne på http://www.fudge.com/fudge.php?page=care (se nederst for å finne Dynamite), der nevner de kun Dynamite Intense Repair.

Her finner man imidlertid begge navnene, og flaskene har ulike farger.

Jeg har selv 1 liter flasken derfra (det er Intense Repair - samme som hos Feelunique).

I tillegg shampoo og balsam i duopakning (2x500ml) i Fudge Torture Tonic.

Bruksanvisning:

- Sjamponer som vanlig

- Masser en mengde Fudge Dynamite inn i håret fra rot til tupp, og vær spesielt oppmerksom på hårtuppene

- Gre gjennom håret

- La være i 5 minutter

- Skyll ut og bruk balsam til slutt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...