pusleline Skrevet 28. oktober 2010 #1 Del Skrevet 28. oktober 2010 Noen som har oppskrift på en kake som er rask og enkel, men samtidig veldig god?? Skal ha familien på kaffeslabras og vil som alltid prøve noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsam Skrevet 28. oktober 2010 #2 Del Skrevet 28. oktober 2010 Nå svarer jeg sikkert altfor seint, men da kan du jo ha oppskriften til en annen gang: http://kladdkakerecept.blogspot.com/2008/11/kladdig-kladdkaka.html Den blir en blanding av sjokoladekake og brownies, og er utrolig god! Den blir best om du lar den stå i 15-20 minutter, og den er enda bedre dagen etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 28. oktober 2010 #3 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg syns kjeks og muffins er geniale kaker! Når man lager kjeks bare rører man sammen noen ingredienser, og lager små klumper på et papir, og ikke skal de steke lenge heller:) Muffins er jo også såre enkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusanneGullet Skrevet 28. oktober 2010 #4 Del Skrevet 28. oktober 2010 Denne er farlig god. Garantert noe gjestene dine vil elske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 28. oktober 2010 #5 Del Skrevet 28. oktober 2010 Denne er farlig god. Garantert noe gjestene dine vil elske Å, den så virkelig farlig god ut! Jeg er veldig glad i å lage mislykket sjokoladekake. Den er kjempegod, lager den med 70% bakesjokoladen fra Freia. Den går raskt å lage, men er definitivt best varm, etter min mening. Lager den også i store muffinsformer og har i fryseren, kjempegreit å ta opp når det kommer gjester! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JTess Skrevet 28. oktober 2010 #6 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Denne Eplekaken er utrolig god og lett og lage. Endret 28. oktober 2010 av JTess Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matrone Skrevet 1. november 2010 #7 Del Skrevet 1. november 2010 Blir ikke så mye raskere og enklere enn kladdkake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 1. november 2010 #8 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg har fått masse skryt for denne: Kanelkake 9 dl hvetemel 6 dl sukker 200 g smør/margarin 1 l kulturmelk 2 ts natron 6 ts kanel Smelt smøret. Bland alt, og stek i langpanne på nest nederste rille, 200 grader, ca 30 minutter. Serveres gjerne med pisket krem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedFox81 Skrevet 1. november 2010 #9 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg lager ofte diverse formkaker etter denne oppskriften. De er gode, enkle å lage, og kan stå lenge i kjøleskapet. Også uten smør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå