AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #21 Skrevet 30. oktober 2010 Så hvis du vil ha en med lav sexualdrift og liten penis, så kan du jo heller gå for en 40-åring som har beholdt håret. Tull og tøys. De to over 40 med full hårprakt som jeg har vært sammen med, har vært hhv normalt og over gjennomsnittlig utstyrt, og har hatt særdeles sterk libido. Og, bare for å svare på trådens tema: Ja, selvfølgelig.
Gjest Prøvis Skrevet 31. oktober 2010 #22 Skrevet 31. oktober 2010 Menn kan ikke ha et verdig liv etter hårtap og etter fylte 40 så er de heller ikke noe å ha i senga..
Wombat Skrevet 1. november 2010 #23 Skrevet 1. november 2010 Selvfølgelig kan de det - og de fleste har vel det også? Jeg kjenner egentlig bare et fåtall menn som har beholdt manken helt til de regnes som eldre, og et par mannfolk jeg kjenner begynte til og med å miste håret før de var 20. Jeg regner dem begge som både svært verdige og mannlige Og nå skal jeg i seng, kom nettopp på at klokka egentlig er 5
Matrone Skrevet 1. november 2010 #24 Skrevet 1. november 2010 Enkelte kler jo helt blank isse. Det som er stygt er litt hår med stor måne! Klipp alt!
Norna Skrevet 2. november 2010 Forfatter #25 Skrevet 2. november 2010 Ja, mange jenter kler det jo og...
kaprifolen Skrevet 2. november 2010 #26 Skrevet 2. november 2010 Hvis jeg i det hele tatt skal se på dette utsagnet med et snev av seriøst perspektiv, blir mitt svar følgende: Ja, en mann kan få et verdig liv selv etter hårtap, men ikke om hårtapet og desperate forsøk på å skjule dette er essensen i hans liv! :gjeiper: Og det velger han evt helt selv! Finnes mange sexy, skallede menn! Men har derimot tilgode å føle visuell tiltrekningskraft fra en med hentesveis, måne eller tupé. (hvorfor får forresten noen leve med noe som ser ut som et kræsjlandet flygeekorn på skallen i mange år uten at noen faktisk sier ifra at det ser blåst ut?)
Gjest wild bird Skrevet 2. november 2010 #27 Skrevet 2. november 2010 Vi er nå en del av naturen og det går an å dømmer mennesker på kroppspråk. Hvordan ville livskvaliteten for deg som kvinne blitt tror du? Det går an å være litt realistisk. Jeg mener det er uverdig for mennesker. Definer verdighet da. Et eksempel på tap av verdighet: du blir alvorlig syk og totalt avhengig av hjelp fra andre mennesker for å få vasket og stelt deg, hjelp til toalettbesøk, du mister kontroll over kroppsfunksjoner. Dette er tap av verdighet. Å miste håret for en mann er en bagatell i sammenlikning.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #29 Skrevet 16. november 2010 Ja, jeg har hårtap hver dag (altså mister hår) og har absolutt ett verdig liv.
Faithy Skrevet 16. november 2010 #30 Skrevet 16. november 2010 (endret) Vi er nå en del av naturen og det går an å dømmer mennesker på kroppspråk. Hvordan ville livskvaliteten for deg som kvinne blitt tror du? Det går an å være litt realistisk. Jeg mener det er uverdig for mennesker. Dersom det var ment som en spøk, var det helt bak mål. Hvilket kjønn er du egentlig? Endret 17. november 2010 av Iah
Gjest Hard Ride Skrevet 16. november 2010 #31 Skrevet 16. november 2010 Vi er en minoritet som blir utsatt for diskriminering hver eneste dag. Både når det kommer til sjekking og jobbmarkedet er det en systematisk nedtramping av menn uten fullstendig hårfeste. Jeg begynte å få viker da allerede da jeg var 20. Livet går bare nedover etter jeg har fylt 20 egentlig
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. november 2010 #32 Skrevet 16. november 2010 Diksuter! Hææ? hvorfor pokker kan de ikke det? Er ikke snakk om å amputere vekk en vital kroppsdel her. Det er bare hår.
Gjest Iah Skrevet 17. november 2010 #33 Skrevet 17. november 2010 Tråden er ryddet ihht reglene. Iah, moderator.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #34 Skrevet 8. desember 2010 For min del så jeg ikke verdien av å leve lengre. Hadde aggressivt hårtap iløpet av en 3-4års periode og ble manisk depressiv så til de grader av det. Håret definierer definitivt min identitet og har altids vært viktig om jeg føler meg vel eller ikke. Kler så absolutt ikke å mangle den hårmanken. Når de høye vikene var et faktum og månen var på plass så bestemte jeg meg for å ta et oppgjør og oppsøke profosjonell hjelp for å få høre hva\om noe som kunne gjøres, koste hva det koste ville. Løsningen ble hår-transplantasjon hvor de flytta en og en hårsekk fra bak på hodet som er immune mot DHT hormonet som får hårsekkene på issen til å dø ut. Samt at å bruke et stimulerende lege middel kalt recrea forte for å stanse hårtapet og stimulere de utdøde hårsekkene til å lage nye hår igjen. Mange daglige post-operative rutiner og noen måneder senere så sitter jeg her og ikke kan fatte hvorfor jeg ikke gjorde dette før. Som dere sikkert skjønner så ble resultatet over all forventning. Jeg mister aldri så og si et eneste hårstrå lengre (takk gud for recrea forte) samt at de implantsa spirer som aldri før i tillegg. Idag er teknologien kommet så langt at det går an å fikse på det meste. Koster mye men plager det deg nok og tar livskvaliteten fra deg så gjør noe med det. Tilbake til spørsmålet om verdighet...noen bryr seg nok ikke. Mens andre ødelegger det rett og slett all livskvaliteten for.
Antlers Skrevet 8. desember 2010 #35 Skrevet 8. desember 2010 For min del så jeg ikke verdien av å leve lengre. Hadde aggressivt hårtap iløpet av en 3-4års periode og ble manisk depressiv så til de grader av det. Godt gjort å bli bipolar av hårtap. Den var ny :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #36 Skrevet 8. desember 2010 Synes det er veldig sårende at noen kvinner ser slik på det. Vi som har mistet håret har forøvrig mistet det pga høyt hormonnivå. Så hvis du vil ha en med lav sexualdrift og liten penis, så kan du jo heller gå for en 40-åring som har beholdt håret. I mine erfaringer så stemmer det veldig godt at menn som har mistet mye hår tidlig har store peniser, så yay for hårtap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå