AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Daten min, en dell laptop, "fryser" så fort det skjer litt krevende ting som f.eks film eller lyd. Jeg kan ikke prøve å se noe på youtube e.l eller stille på lyden. Jeg har McAfee som kjøres jevnlig hele tiden, den har ikke funnet ut noe. Dette kom helt plutselig for en uke siden. Skjønner ikke hvordan jeg skal få fikset dette.
hjertesukka Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg har hatt samme problem med flere laptoper inntil jeg begynte å støvsuge den og ha den i stødig posisjon på et flatt bord. I den tiden jeg hadde den i sofaen, så var det håpløst. Det kan skje nå også, men mye, mye sjeldnere. Det er iallefall forsøket verdt og husk at pcen er ikke en kosebamse.
Gjest Eurodice Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Daten min, en dell laptop, "fryser" så fort det skjer litt krevende ting som f.eks film eller lyd. Jeg kan ikke prøve å se noe på youtube e.l eller stille på lyden. Jeg har McAfee som kjøres jevnlig hele tiden, den har ikke funnet ut noe. Den er vel sjalu på McAfeen, tenker jeg . (Jeg er lite datakyndig og vet ikke hva McAfee er.) Endret 28. oktober 2010 av Belladonna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå