Gå til innhold

Fortelle gutten at "Jeg dropper deg fordi du er player"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før datet jeg en meget pen fyr. Han behandlet meg etter alle kunstens regler. Vi kom oss aldri noen vei utover noen dater, fordi jeg ble sammen med en annen. Noe av grunnen til at jeg lot det dø ut med vedkommende var at jeg hørte fra venninne hans at han var player de luxe og kjent for å være utro mot damene sine. Uaktuellt for meg, jeg satset på han andre fyren jeg datet samtidig og ble som sagt sammen med han.

Nå har dette forholdet tatt slutt av div. grunner. Playerfyren har begynt å kontakte meg på Facebook... Han vil ha kontakt igjen siden jeg er singel nå. Det vil ikke jeg, pga han er en useriøs player. Det skal nevnes at alle tidligere damene hans var silikonsprengte brunkrem-tryner, tror ikke jeg er noe for han, om han foretrekker slike;)

Tingen jeg lurer på er om jeg rett og slett bør si til han "Sorry, jeg er ute etter en seriøs fyr, ikke en som ligger med alle bimbojentene i hele byen og som er kjent for å være utro". La han smake sin egen medisin. Tviler på han lar seg "oppdra" av dette, men jeg syns gutter som player jenter og som er utro bør få høre det. Bli avvist med en ærlig grunn! Ikke som hevn, jeg føler 0 for denne gutten og er ikke hevngjerrig, men mer som en prinsipp sak. Som man reder ligger man an, osv.

Hadde jeg vært utro med mine tidligere kjærester og senere blitt avvist av en seriøs fyr pga dette, hadde det vært et slag i trynet. Og jeg hadde fortjent det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel realt å la ham få vite hvorfor du avviser ham - det fortjener han da å vite. Bare si det som det er.

Når det er sagt, må jeg si jeg lurer litt på hvorfor du karakteriserer ham som en player når du åpenbart datet to stykker på en gang.. ? Er ikke det litt dårlig gjort også?

• Liker 1
Skrevet

Do it! :popcorn:

Yey^^,

Må vente til han tar et steg mer enn bare smisking på Face da;) Hvis han spør om å møtes, DA kommer leksa!

Skrevet

Bare avvis han. Spør han hvorfor, så sier du det.

Skrevet

Det er vel realt å la ham få vite hvorfor du avviser ham - det fortjener han da å vite. Bare si det som det er.

Når det er sagt, må jeg si jeg lurer litt på hvorfor du karakteriserer ham som en player når du åpenbart datet to stykker på en gang.. ? Er ikke det litt dårlig gjort også?

Jeg datet to stk på likt en liten periode. Han her traff jeg kun 3 ganger. Idet det ble mer seriøst med han jeg senere ble sammen med kuttet jeg playeren ut. Hadde ikke sex med han eller noe.

I startfasen syns jeg det er greit å date mer enn 1, så lenge man klarer velge 1 når det blir alvorligere enn en kinotur sammen.

Syns player er noe annet enn å uskyldig date mer enn 1 når man er singel og på jakt. Playere føler jeg har mer av faktorerne luring, sex og leke med følelser.

Det er min mening:)

Skrevet

Du dater to fyrer på en gang, og så dropper du den ene fordi det går noen rykter om at han er en player?

Men dobbeltmoral er vel bedre enn ingen moral... :popcorn:

Skrevet

Er dette rykter du setter lit til, eller er det useriøs sladder som noen har satt ut fordi han har avvist vedkommende og fordi han er så kjekk?

Er han virkelig en player så kjør på, på vegne av alle oss som har blitt såret av en drittsekk.

Skrevet

Tror ikke det er noen vits å si at det er fordi han er en player. Det er jo ikke sikkert han tar det innover seg. Du må finne på noe som sårer han skikkelig!

Skrevet

Jeg datet to stk på likt en liten periode. Han her traff jeg kun 3 ganger. Idet det ble mer seriøst med han jeg senere ble sammen med kuttet jeg playeren ut. Hadde ikke sex med han eller noe.

I startfasen syns jeg det er greit å date mer enn 1, så lenge man klarer velge 1 når det blir alvorligere enn en kinotur sammen.

Syns player er noe annet enn å uskyldig date mer enn 1 når man er singel og på jakt. Playere føler jeg har mer av faktorerne luring, sex og leke med følelser.

Det er min mening:)

Ja player er ille, men jeg regner med at alle du dater vet at de er en av flere, for ellers syns jeg faktisk du lurer guttene du dater. Det er å leke med følelser å date flere som ikke vet om hverandre også - for meg i allefall.

Skrevet

Har selv 3 i kikkerten nå, har truffet alle 1-2 ganger, gjør det meg til en player? Har jo ikke hatt noe fysisk kontakt med noen av de, selv om spenningen er tilstede!

Kaller det bare å være litt effektiv!

Skrevet

Enig med suzy her.. Synes det er greit å holde seg til en av gangen.

Forøvrig er jeg ikke en stor fan av "hevn" og straffemetoder. Etter 3 dates og litt prating på Facebook kjenner du vel ikke fyren ut og inn heller?

Ja-det ER kjipt med mennesker som oppfører seg på player vis.. Men lærer de noe som helst av straff? Vil de ikke fortsette uansett? Han kommer tvilsomt til å forandre innstilling av en smekk på fingeren hvis han har en haug av villige naive jenter å ta av..

Skrevet

For det første er vel neppe løse rykter et godt grunnlag å dømme ham på.

For det andre har han vel aldri gjort deg noe.

For det tredje er det forskjell på en player og en player. At man har hatt sex med mange mennesker, betyr ikke at man har problemer med å være trofast i et seriøst forhold. Tilsvarende er man ikke automatisk av den trofaste typen om man har hatt sex med få personer.

Jeg ville valgt bedre kilder enn rykter om jeg skulle sagt noe, i alle fall.

• Liker 1
Skrevet

Er han utro saa ja si gjerne det du har tenkt. Er han en som faktisk later som om han har folelser for damer for aa faa dem til sengs saa ja si det du har tenkt.

Naar det er sagt saa har jeg etter hvert blitt skeptisk til damers paastander om at den ene eller andre er en player. Ingen er mere irrasjonelle, hevngjerrige og lite sannferdige enn folk som har blitt saaret av aa ikke fa den de er forelsket i. Det gjelder ogsaa selv om den som har avist har spilt med apne kort og ikke kommet med lofter om forhold eller serios dating. For aa hevne seg ved aa ramme den som har avvist og for aa gjennopprette selvfolelsen saa sier mange damer at en mann som har vaert tydelig paa at han bare var ute etter sex har playet dem og lurt dem til aa tro at han ville noe mere. det hjelper for da ser andre paa ham som en drittsekk og du faar sympati. Menneskers evne til selvbedrag er ogsaa saa stor at folk klarer aa delvis, av og til helt innbille seg at dette er sant ogsaa naar det ikke er det. Selv om man egentlig vet at man ikke ble lovet noe kan det foles nesten som man ble det naar man sier det til andre.

Jeg snakker her av personlig erfaring. Jeg gjor det selv overtydleig at jeg bare er ute etter sex hvis det bare er det jeg er ute etter. Jeg sier det flere ganger og bade direkte og indirekte. Alikevel har det ikke bare fatt hore av andre at damer jeg har hatt sex med sier jeg playet dem og lurte dem til aa tro det var noe mere, jeg har til og med opplevd aa faa kjeft fordi jeg naa brot alle loftene jeg hadde kommet med????? Dama hadde klart aa inbille seg at jeg hadde forespeilet henne forhold paa tross av at jeg sa at jeg var notorisk singel, at jeg ikke vill ha et forhold paa flere aar, at jeg forklarte hvorfor jeg absolutt ikke vill ha et forhold naa og at jeg kalte henne elskerinnen min og oss for pulevenner.

Kammerater av meg som jeg VET ikke lurer damer til aa tro at forhold ligger i kortene har opplevd det samme og samtlige menn jeg kjenner som drar mange damer blir gjevnlig kalt for playere enda de ikke nodvendigvis gjor noe som helst annet enn a ha generelt veldig bra drag paa damene.

Tenk paa hvor irrasjonelle og hevngjerrige eksjaerester av dere kanskje kan ha vaert etter aa ha blitt dumpet eller hvor irrasjonelle og hevngjerrige og lognaktige gutter dere har datet men saa dumpet av og til kan vaere. Det er selvfolgelig akkurat det samme med damer som blir avvist av en aerlig man med draget. Player begrepet er blitt en kvinnelig hersketeknikk og jeg ser liten grunn til aa legge annet i det enn at en gutt er attraktiv for jenter og har sex med en god del damer med mindre jeg har svaert gode bevis paa at han aktivt lurer damer.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Tingen jeg lurer på er om jeg rett og slett bør si til han "Sorry, jeg er ute etter en seriøs fyr, ikke en som ligger med alle bimbojentene i hele byen og som er kjent for å være utro".

Selvsagt bør du si det til ham! Han bryr seg sikkert ikke uansett...han tar det muligens som en kompliment.

Skrevet

Hvis han ikke har ligget med deg er han vel ingen player...

Skrevet

Før datet jeg en meget pen fyr. Han behandlet meg etter alle kunstens regler. Vi kom oss aldri noen vei utover noen dater, fordi jeg ble sammen med en annen. Noe av grunnen til at jeg lot det dø ut med vedkommende var at jeg hørte fra venninne hans at han var player de luxe og kjent for å være utro mot damene sine. Uaktuellt for meg, jeg satset på han andre fyren jeg datet samtidig og ble som sagt sammen med han.

Nå har dette forholdet tatt slutt av div. grunner. Playerfyren har begynt å kontakte meg på Facebook... Han vil ha kontakt igjen siden jeg er singel nå. Det vil ikke jeg, pga han er en useriøs player. Det skal nevnes at alle tidligere damene hans var silikonsprengte brunkrem-tryner, tror ikke jeg er noe for han, om han foretrekker slike;)

Tingen jeg lurer på er om jeg rett og slett bør si til han "Sorry, jeg er ute etter en seriøs fyr, ikke en som ligger med alle bimbojentene i hele byen og som er kjent for å være utro". La han smake sin egen medisin. Tviler på han lar seg "oppdra" av dette, men jeg syns gutter som player jenter og som er utro bør få høre det. Bli avvist med en ærlig grunn! Ikke som hevn, jeg føler 0 for denne gutten og er ikke hevngjerrig, men mer som en prinsipp sak. Som man reder ligger man an, osv.

Hadde jeg vært utro med mine tidligere kjærester og senere blitt avvist av en seriøs fyr pga dette, hadde det vært et slag i trynet. Og jeg hadde fortjent det!

Du er tydeligvis en person som dømmer mennesker basert på hva andre forteller deg, men stoler du virkelig såmye på denne personen at du vet at han er player hun snakker om?

Hva med å snakke med personen først, i stedet for å legge deg opp en mening etter andres oppfattelse. Og for alt du vet kan hun ha vært sjalu, og sagt dette for å få deg vekk.

Man skal virkelig stole på personen som kommer med slike uttalelser, for å ta avgjørelser etter deres oppfattelser. Men på den andre siden mener jeg at alle mennesker kan forandre seg, og alle mennesker fortjener en sjangse til det motsatte er bevist. For ingen fortjener å bli dømt for alltid, fornoe de har gjort tidligere. Og spesielt når vi her snakker om en som ikke har gjort deg noe, men som du likevel velger å dømme på bakgrunn av informasjon fra noen som kjenner han. Han er dømt på forhånd av deg og henne, og fortjener tydeligvis ikke er sjangse.

Men ønsker ikke du noe forhold med han, bør du bare la det være. Hvorfor gni inn det at han eventuelt har vært en player? Eller ønsker du noe mer, og da kan det kanskje være lurt å ta dette opp til diskusjon, noe du burde gjort første gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...