Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger tips!

Øyenbrynene mine plager meg litt, jeg har lyst på litt mer definerte bryn - da tenker jeg mest på formen.

Jeg har vært til hudpleier å fått formet de før ved napping - men problemet er at de ikke er fyldige nok om dere skjønner.. og jeg gidder ikke sminke de hver dag, det blir for mye stress..

Noen tips? Jeg vil ikke ha sånne Linni Meister-tatoverte øyenbryn (no offence) men mer i Tone Aaberge-retningen.. Det er så fint med definerte bryn, de rammer jo inn hele ansiktet omtrent :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Applestore
Skrevet

Det tar deg ikke mange sekundene å fikse øyebrynene om morningen og det er såå mye finere, hvertfall når du har lite bryn.

Så å kalle det stress syns jeg er litt rart :P

Skrevet

Permanent Makeup - da kan du få akkurat de brynene du ønsker deg

Skrevet

øyenbrynspudder

Skrevet

Jo, det er tiltak for meg det hehe.. også syns jeg det ser veldig mørkt ut, men det er vel bare en vanesak - jeg har en farge som ikke er noe mørkere enn min egen farge..

Har dere noen tips til øyenbrynsskygge da? Jeg kan ikke bruke blyant, det ser forferdelig ut :P

Skrevet

Anbefaler veldig denne! Har selv akkurat kjøpt den, ca. ei uke siden, og er veldig fornøyd. Har selv veldig lyse øynebrun, og å farge de hjelper litt (bruker Depend øyebrynsfarge, selges på h&m f.eks.), men har vel rett og slett ikke nok hår der for at øyebrynene skulle bli fyldige nok. Brukte blyant i mange år, men har nå prøvd øyebryn-skygger og ble frelst. Synes øyebrynene ser mer fyldige, finere, mer naturlig ut.

Du trenger selvfølgelig ikke å kjøpe akkurat den fra coastal scents, de finnes fra mange produsenter, Chanel har også laget en i år, for eksempel. :) Søk på "eyebrow palette" på nettet for å finne flere..

Skrevet

Tusen takk for svar:) Jeg har imidlertidig funnet litt av problemet mitt. Jeg har tydeligvis dratt til uerfarne hudpleiere ved napping/forming av brynene mine tidligere - de har ikke blitt så veldig formet. Det ser jeg i ettertid i hvertfall.

En youtube-toturial hjalp meg så nå har jeg mye finere form, og derfor blir det heller ikke så stress å fylle inn med litt farge. Hipp hurra, hva hadde vi gjort uten internett ? :P

Skrevet

Jeg kjøpte øyebrynsskygge på Body Shop, en eske med to farger i. En lys til hverdags og en mørkere til fest. Veldig enkelt, og så fint det blir!

Skrevet

Tusen takk for svar:) Jeg har imidlertidig funnet litt av problemet mitt. Jeg har tydeligvis dratt til uerfarne hudpleiere ved napping/forming av brynene mine tidligere - de har ikke blitt så veldig formet. Det ser jeg i ettertid i hvertfall.

En youtube-toturial hjalp meg så nå har jeg mye finere form, og derfor blir det heller ikke så stress å fylle inn med litt farge. Hipp hurra, hva hadde vi gjort uten internett ? :P

Link til youtube-videoen? :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

De selger brynsblyant fra h&m og skyggepaletter til øyenbryn der ment for brunetter/blondiner osv. Har faktisk fått ganske mye bra tilbakemelding på de greiene der fra diverse forumer. Også er de billige i tillegg : p

Har ikke prøvd de selv, da, men tenkte jeg kunne nevne det.

Skrevet

Man trenger ikke kjøpe brynpaletter heller. En skråkost og en øyeskygge i en brunfarge som matcher er like greit.

Skrevet

Link til youtube-videoen? :)

Hun er ein Gud! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...