2ne2 Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Hadde tenkt å sette blond hettestriper(hjemme) i ny farget mørkthår med litt rødskjær. Noe spesielt jeg må være obs på så ikke det blir helt mislykket, eller skal jeg følge pakken som anvist, og la det virke i 20 - 45 min. Har brukt Nutrisse Og skal bruke Blonde
Yumi Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Skal stripene være blonde? Fordi isåfall så blir ikke stripene blonde før etter etpartre forsøk. Først vil det nok bli oransj/gult
Yumi Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Hadde tenkt å sette blond hettestriper(hjemme) i ny farget mørkthår med litt rødskjær. Noe spesielt jeg må være obs på så ikke det blir helt mislykket, eller skal jeg følge pakken som anvist, og la det virke i 20 - 45 min. Har brukt Nutrisse Og skal bruke Blonde Skal stripene være blonde? Fordi isåfall så blir ikke stripene blonde før etter etpartre forsøk. Først vil det nok bli oransj/gult
2ne2 Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2010 Blondt var planen ja. Skulle ønske du sa det litt før sitter med det i nå. Så TVI TVI!
Lulilelu Skrevet 28. oktober 2010 #5 Skrevet 28. oktober 2010 Off regner med det ikke ble så bra. Bleking trekker ut fargepigmentet i håret. Rødskjæret er det siste som fjernes. Den du har kjøpt lysner 4-6 nyanser. Med mørkt hår er det MYE farge som skal avpigmenteres før den tar rødskjæret. Men hvis du har mye rødskjær fra før så kanskje det ikke ble så gale.
2ne2 Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2010 Det blei ikke så værst faktisk! Men litt rødskjær ble det jo. Men jeg tok ikke så mange striper i håret så det ser veldig gjevnt ut. Men tar meg en tur til frisøren neste gang :-)
Lulilelu Skrevet 29. oktober 2010 #7 Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Hehe det er kanskje lurt ja. Det du kan gjøre er å kjøpe sølvshampo. Redken sin sølvshampo for menn er veldig god. Vet hva du tenker...for menn. Men det har ingnting å si. Den er veldig god og jeg bruker den selv. Se HER Du kan få den til en rimelig penge på nettbutikk eks blivakker.no Endret 29. oktober 2010 av Lulilelu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå