Gå til innhold

Julekurv til diverse eldre slektninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å lage julekurv til de eldre og "vanskelige", som allerede har alt de trenger.

Fylle med diverse forbruksvarer...

Men jeg aner ikke hva!

Alkohol er ikke aktuelt utenom til farfaren min, der tenkte jeg å legge med en juleøl eller to. Sjokolade er jo greit, og kanskje en flaske gløgg... Men hva mer? Hva putter dere oppi?

Tar imot alle tips så jeg er forberedt, er jo bare to mnd til jul... =P

Om noen kommer over fine og rimelige kurver hadde det vært kjekt å få et tips=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe litt mer ekslusivt pålegg - spekemat (vi har ofte pleid å kjøpe sånne spekepølser av reinsdyr/hjort/elg etc og gitt bort), røkelaks, gode oster. Litt finere syltetøy/marmelader. Kjeks - både salte/usøtete og kakekjeks. Kanskje noe hjemmebakt? Nøtter (brente mandler!), tørket frukt? Te og kaffe (mye godt i teposer i tillegg til løsvekt-te. På kaffebutikker/kaffebarer maler de kaffen slik du vil, også filtermalt). Og så er det alltid koselig med lys og servietter, synes jeg :) Kanskje en håndkrem eller noe, mange eldre damer som setter pris på det. Et kryssordblad for de som liker sånt noe (eller et annet blad for den saks skyld), og en liten juleblomst?

Bare fantasien som setter grenser :)

Skrevet

Det kjem jo litt an på pris for alt i korga også... Mange gode tips over her.

Heimestrikka sjal, tøfler, hanskar/vottar, tjukkesokkar, ei god bok, fotografi, handdukar...

Skrevet

Julekaker, bok, cd, spennende krydder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...