Bæbsy Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg skal være forlover i et bryllup til sommeren. Og har sett meg ut en lekker kjole. Er det noen som kan hjelpe meg å finne ut hvor mye det vil koste å bestille denne til norge? veldig takknemlig for svar. The one dress price is $36,the one dress shipping cost is $30-$40(by ems) http://www.ecvv.com/Product/1497682.html
Gjest -_Tove_- Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Dersom frakten blir 40$, så blir prisen rundt 450 kroner:) (447,51kr med valutakalkulator fra finn.no)
Gjest BabyBlue Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Den var nydelig! : D Her er Valutakalkulator
Glitnir Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 Husk tollavgift og moms - her ligger du akkurat på 200-grensa, avhengig av dollarkursen.
Bæbsy Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2010 Tusen takk for svar må man betale mye i tollavgift og moms? Ja den er kjempe lekker.
Brukernavn Skrevet 28. oktober 2010 #6 Skrevet 28. oktober 2010 Gå inn på toll.no. Der er det en kalkulator hvor du legger inn hva slags vare det er, hva den koster, hvor mye det er i frakt og så regner den ut totaltsummen. Husk at tollvesenet har en egen valutakurs, som du må ta hensyn til. Den finner du også et eller annet sted inne på de sidene. Der står det når kursen gjelder fra til. Kursen det blir tollsatt etter er basert på datoen din kjole ankommer Norge. Huff dette ble et veldig uoversiktlig, rotete og dårlig forklarende innlegg, men jeg håper du forstod hovedtrekkene
Lulilelu Skrevet 28. oktober 2010 #7 Skrevet 28. oktober 2010 Du må alltid betale 25% mva + 10,7% i toll for en kjole. Hvis du går ut ifra at det koster 40usd å sende den, så vil den totale kostnaden for å få den hjem til deg bli 620kr.
Henkie Skrevet 1. november 2010 #8 Skrevet 1. november 2010 Jeg skal være forlover i et bryllup til sommeren. Og har sett meg ut en lekker kjole. Er det noen som kan hjelpe meg å finne ut hvor mye det vil koste å bestille denne til norge? veldig takknemlig for svar. The one dress price is $36,the one dress shipping cost is $30-$40(by ems) http://www.ecvv.com/Product/1497682.html Sjekk også om flere som har handlet på denne butikken. Kjolene kan være fine på bilder, men noe helt annet når de leveres. Sier ikke at den du linker til er sånn, men det ER mange useriøse kjolebutikker på nett - men selvsagt også mange seriøse. Sjekk litt rundt med folks erfaringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå