Gå til innhold

litt humor i hverdagen!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Nå kan det hende det finnes flere sånne, men jeg ser ingen så hadde vært gøy å lage en tråd med hysteriske vitser?

Nå har alle forskjellig smak da. Men JEG liker tørre vitser ala denne:

To geleklumper satt på et gjerde, da den ene datt ned.. Den andre spurte- Gikk det bra? - Ja, jeg ble bare litt skjelven! :skratte:

Også legger jeg ved et morsomt bilde..

Innlegget er endret iht. reglene.

Helen, mod.

Endret av Helen
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:skratte:

JUST MY TYPE!!

Jeg er veldig dårlig på vitser, så du får ikke noen av meg, desverre..

Denne

Skrevet

Hva med denne

En tørrfisk til en annen da de møttes..

Long time no se(a) :fnise:

Skrevet

Et par karer fra New Jersey var på jakt i skogen da den ene av dem plutselig stupte over ende i lyngen. Det virket ikke som han pustet, noen puls var det ikke mulig å kjenne. Den andre jegeren dro frem mobiltelefonen sin og ringte redningssentralen. Da han endelig fikk svar, ropte han:

- Vennen min er død! Han puster ikke, og det er ingen puls. Hva skal jeg gjøre?

Operatøren på redningssentralen prøvde å roe ham ned, og sa med dempet stemme: - Ta det rolig nå, så skal vi se hva vi kan gjøre. Først av alt må du forsikre deg om at han virkelig er død.

- Vent litt, svarte jegeren. Det ble stille noen sekunder før det hørtes et skudd. Så kom jegeren tilbake i telefonen og sa:

- OK, han er død. Hva gjør jeg nå?

Skrevet

Min favorittvits (og ja jeg vet den er rimelig blaut):

Vet du hva som er verdens kaldeste folkeslag?

Hinduene, for de rimer på vinduene

:nigo:

Skrevet

Haha!

Vet dere den lateste hunderasen, da?

Hihihi.. Ut-setteren

:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Denne er genial

-Vet du hvorfor sjiraffen har så lang hals?

- Nei.

- Det er fordi den skal rekke fram til hodet.

:skratte:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva er likheten mellom en sitron og ei pære?

Begge er sure, bortsett fra pæra.

Hva er likheten mellom en elefant? Den kan verken sykle.

http://www.mayanrocks.com/blog/sociales.jpg

Innlegget er endret

Bond, mod

Endret av Bond
Skrevet

Denne vitsen er egentlig lengre, men jeg har ikke hørt fortsettelsen;

En dag var det en fruktfest for alle frukter.

Men Eple kom ikke inn - fordi det stod en Eplenektar i døra :skratte:

Skrevet

Hva sa sneila, da hu satt på skallet til skilpadda?

Uhiiiiiiiiiiiii

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvordan lager en et blåbær?

En kveler en ert...

• Liker 3
Skrevet

Vi kan alle ta feil sa pinnsvinet som krøp ned fra hårbørsten. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Nordlendingen kom til legen og sa:

Æ ska kasteres!

Legen: Er du helt sikker på det?

N: Ja, æ ska kastreres!

Javel, legen kastrerte.

Nordlendingen satte seg på snøskuteren og kjørte over fjellet. Det humpet og var forferdelig vondt. Så møtte han naboen.

N: Ka ska du?

Nabo: Æ ska til legen og vaksineres!

N: Å faen, va det DET det heit...

Skrevet

En gammel mann med stokk som gikk inn på en buss, men det var ingen ledige seter så han stilte seg ved en mann som hadde med en del barn i setet ved siden av seg.

Etter en stund begynte gamlingen å dunke i gulvet med stokken sin.

Etter en stund ble mannen med ungene irritert og sa "Er det ikke mulig å få gummi på den stokken".

"Hadde du hatt gummi på din hadde det vært sitte plass til meg" var svaret fra den gamle mannen.

• Liker 1
Skrevet

En kvinne som er gravid for første gang kommer til legen. Etter undersøkelsen spør hun nølende: "Mannen min lurer på om . . " Legen avbryter henne og sier at han får dette spørsmålet ofte og at sex går helt fint inntil sent i graviditeten.

"Nei, det var ikke det jeg lurte på" sier kvinnen. Mannen min lurer på om jeg fortsatt kan klippe plenen.

Skrevet

A very successful lawyer parked his brand-new Lexus in front of his office, ready to show it off to his colleagues. As he got out, a truck passed too close and completely tore off the door on the driver's side. The lawyer immediately grabbed his cell phone, dialed 911, and within minutes a policeman pulled up. Before the officer had a chance to ask any questions, the lawyer started screaming hysterically. His Lexus, which he had just picked up the day before, was now completely ruined and would never be the same, no matter what the body shop did to it.

When the lawyer finally wound down from his ranting and raving, the officer shook his head in disgust and disbelief... "I can't believe how materialistic you lawyers are," he said. "You are so focused on your possessions that you don't notice anything else."

"How can you say such a thing?" asked the lawyer.

The cop replied, "Don't you know that your left arm is missing from the elbow down? It must have been torn off when the truck hit you."

"Oh my God!" screamed the lawyer. "Where's my Rolex?

Skrevet

Norwegian weather Temperatures:

+15°C / 59°F

This is as warm as it gets in Norway, so we'll start here. People in Spain wear winter-coats and gloves. The Norwegians are out in the sun, getting a tan.

+10°C / 50°F

The French are trying in vain to start their central heating. The Norwegians plant flowers in their gardens.

+5°C / 41°F

Italian cars won't start. The Norwegians are cruising in cabriolets.

0°C / 32°F

Distilled water freezes. The water in Oslo Fjord gets a little thicker.

-5°C / 23°F

People in California almost freeze to death. The Norwegians have their final barbecue before winter.

-10°C / 14°F

The Brits start the heat in their houses. The Norwegians start using long sleeves.

-20°C / -4°F

The Aussies flee from Mallorca. The Norwegians end their Midsummer celebrations. Autumn is here.

-30°C / -22°F

People in Greece die from the cold and disappear from the face of the earth. The Norwegians start drying their laundry indoors.

-40°C / -40°F

Paris start cracking in the cold. The Norwegians stand in line at the hotdog stands.

-50°C / -58°F

Polar bears start evacuating the North Pole. The Norwegian army postpones their winter survival training awaiting real winter weather.

-70°C / -94°F

The false Santa moves south. The Norwegian army goes out on winter survival training.

-183°C / -297.4°F

Microbes in food don't survive. The Norwegian cows complain that the farmers' hands are cold.

-273°C / -459.4°F

ALL atom-based movement halts. The Norwegians start saying "Faen, it's cold outside today."

• Liker 3
Skrevet (endret)

Kona skulle til gynokolgen og spurte derfor ektemannen om penger.

Ektemannen utbrøt:" Det kostes og det kostes, men blir det noen gang brukt"?

Endret av Miss Desiree
Skrevet

Det var 2 bærsjekladder som skulle rane en bank, så kom det en diaré og spurte om han kunne få være med og rane banken, da sa den ene bæsjekladden, "Nei, det er bare for hardinger" :ler:

(oppfunnet av min bror)

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

En gammel mann med stokk som gikk inn på en buss, men det var ingen ledige seter så han stilte seg ved en mann som hadde med en del barn i setet ved siden av seg.

Etter en stund begynte gamlingen å dunke i gulvet med stokken sin.

Etter en stund ble mannen med ungene irritert og sa "Er det ikke mulig å få gummi på den stokken".

"Hadde du hatt gummi på din hadde det vært sitte plass til meg" var svaret fra den gamle mannen.

:ler::ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...