AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg sliter veldig med skyldsfølelse / skam ifm onanering. Ofte går det ikke for meg når jeg og mannen har sex, og er jeg veldig veldig kåt da blir det til at jeg onanerer. Men da kan det gå dagesvis der jeg bare føler skam over dette... onanerer ALDRI når jeg er alene, har aldri gjort det heller... Noen flere som har det slik? Mannen min forstår seg ikke på dette, men han er jo mann og da er det "akseptert" at man onanerer...
2ne2 Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg ville ikke skammet meg. Det er mange kvinner som ikek får orgasme i samleie. Kan du ikke vise mannen din hvordan du gjør det? Jeg kommer heller ikke vaginalt, min partner pleier alltid å onanere meg først også hender det han holder på med klitten underveis så jeg får en til! Snakk sammen og vis han hva som fungerer
Gjest BabyBlue Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Har du hatt foreldre eller andre som har uttrykt at onani er noe skammelig/noe man ikke skal gjøre etc? : /
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå