Gjest Helt tom. Skrevet 10. oktober 2003 #1 Skrevet 10. oktober 2003 Er så lei av å føle meg helt tom, være deppa, føle meg dum,etc. Hvorfor er det slik? Alt var bra og vi kjøpte leilighet sammen, planla barn etterhvert. På et døgn ble alt snudd opp ned. Fant ut om elskerinnen hans og alt jeg jobbet for, ble knust. Gud så rasende jeg var og ikke minst såret. Trodde at dette var det værste men der tok jeg feil. Etter at raseriet har lagt seg føler jeg bare ensomhet, tomhet og er fullstendig likeglad. Ingen planer for fremtiden og ingen ting jeg gleder meg over eller til. Når jeg ler er det ikke ordentlig, bare en maske for venner og familie. Føler meg dum og er redd for å møte hans venner. De visste om dette. Jeg var nok den siste som fikk vite. Slik har jeg hatt det i over et år. Når tar det slutt? Har ingen lyst til å bli kjennt med noen ny. Orker ikke å sette meg i den situasjonen igjen. Hva var vitsen? Han er ikke sammen med henne. Sluttet å treffe henne ganske fort etter han ble oppdaget. Ville ha meg tilbake? Hvordan tror han at det er mulig? Han sier han elsker og savner meg fremdeles! Skjønner ikke opp eller ned. Jeg er langt nede og vet ikke om jeg stole på noen igjen. Alt han har påført meg, som varer resten av livet gjorde han pga hva? For spenning? Litt variasjon? Fordi han hadde lyst? Gud han var alt for meg. Nå er han bare et egoistisk svin i mine øyne som allikevel har knust alle mine drømmer og planer. Tror jeg aldri kommer til å forstå dette.
Gjest Meg Skrevet 10. oktober 2003 #2 Skrevet 10. oktober 2003 Tror ikke du skal prøve å forstå heller... Teit av meg å si: ta tiden til hjelp, den er litt oppbrukt! Vær sint heller, i steden for å begrave deg selv. Det er kun du selv som kan sørge for din egen lykke, ikke gjør deg avhengig av at noen andre skal sørge for å gjøre det lykkelig... Du vet innerst inne at verden har mye å tilby, så sørg for å ta tak i den, snakk med vennene dine, aktiviser deg selv... Eneste rådet jeg kan gi uten å kjenne deg... Sikkert ikke lett, men det er viktig å prøve Ønsker deg all lykke :D
Joplaya Skrevet 10. oktober 2003 #3 Skrevet 10. oktober 2003 Kan det være en lettere depresjon du har? Mulig det kan hjelpe å snakke med noe profesjonelle så du raskere får tilbake livet ditt. Det å bli sviktet er grusomt og det er både normalt og vanlig at det er vanskelig å komme seg videre fra noe sånt. Lykke til
LilleBille Skrevet 10. oktober 2003 #4 Skrevet 10. oktober 2003 Alle som blir sviktet på denne måten har grusomt. Det er ille at den su har stolt på oppfører seg sånn mot deg. Tillat deg å være sinna - tillat deg å kjenne på følelsene dine - og få dem ut. Det å "skrive" ting av seg er ingen dum ide. Bruk vennene dine - og snakk med dem. -- og for å gjenta noe som høres hel idiotisk ut.. Ting blir bedre etterhvert. (det er helt sant) Om du ikke ønsker å finne deg en ny .. så er det faktisk veldig deilig å være singel også. Og dukker det opp en ny som "er ment for deg" vil du nok ønske å gjøre et forsøk.. Ønsker deg lykke til.. og ta tiden til hjelp. En dag vil du plutselig kjenne at ting ikke er så ille lenger-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå