Chiffon Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Har ikke skrevet her før men har vært en aktiv leser en stund. Tenkte bare jeg ville fortelle om prøvingen vår siden jeg selv har satt pris på å lese om andres erfaringer. I januar startet vi å prøve og månedene gikk uten resultat. Da vi bikket 6 prøvemåneder begynte jeg å bli litt deprimert, selv om jeg selvsagt visste at mange må prøve mye lenger enn det. Det hjalp ikke at babyer syntes å poppe ut over alt i min omgangskrets. Men nå, etter 10 mnd gikk det endelig, tok en positiv test i dag:) I dag tenker jeg at 10 mnd ikke var så lenge og at jeg selvsagt ikke hadde noe klage om i forhold til de som prøver i årevis, men det føltes ikke sånn før jeg så de to strekene i morges. Håper det kan være en oppmuntring til de som må prøve litt lenger enn noen få måneder og som begynner å nærme seg et år før noe skjer. Nå krysser jeg bare fingrene for at alt skal gå bra med spiren:) 1
Blenda Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Gratulerer! Jeg prøvde også nesten 10 mnd for den satt. Når jeg hadde bikket seks mnd med prøving, var jeg sikker på at det var noe galt med meg. Men det er altså vanlig til alle dere der ute, og trenger ikke bety at noe er galt.
Chiffon Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2010 Takk for det:) Forresten så ser jeg at jeg har skrevet februar i overskriften, det skulle altså stått januar;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå