AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Hvordan er Skorpionmannen? Ja, jeg bare lurer. Med en klype salt, så klart. Skal ikke sette merkelapp på han, og jeg vet ikke ascendanten og lignende. Bare kjempe undrende akkurat nå - merker jeg
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg har vært betatt av en skorpionmann. Mørkt hår og mørke bryn. Snakkesalig, ærlig, veldig lett å forføre - men vanskelig å fange
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg har vært betatt av en skorpionmann. Mørkt hår og mørke bryn. Snakkesalig, ærlig, veldig lett å forføre - men vanskelig å fange Artig... Skorpionmannen min er veldig ærlig. Men får ikke helt tak i hvordan han er uansett
mysan Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 (endret) Jeg hadde en sånn. Han tok stor plass og kunne sjarmere hvem som helst. Det sies om skorpionmenn at "ting kan liksom ikke bli stort nok", og det stemte på han som jeg levde sammen med. Alt skulle være så stort. Diger sofa, massivt salongbord, svære høytalere... men hvem vet, kanskje det bare er en mannegreie Det sies forøvrig også om skorpioner at de fleste tiltrekkes av dem, og det stemmer i alle tilfelle av skorpioner som jeg kjenner personlig. Mannen min, sønnen min, hans bestekompis, en venninne av meg, kusinen min. 5 av 5. Endret 1. november 2010 av mysan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå