AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Gode tips? Alle jeg prøver, har så merkelig "skinn" i seg, synes jeg. Får ikke naturlig farge på leppene, men nesten litt lilla-lyst skinn.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 De gir sikkert finere lepper enn de lipglossene jeg har prøvd. Så bra tips! Men, finnes det lipgloss der ute som er bra?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Jaaa, MAC sine lipglosser er en storfavoritt.. Eller Clarins sine! Elsk på de <3 Endret 28. oktober 2010 av Kråkesaks
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #5 Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Jaaa, MAC sine lipglosser er en storfavoritt.. Eller Clarins sine! Elsk på de <3 Hvorfor må du på liv og død reklamere for egen blogg i hvert bidige innlegg? Det begynner å bli irriterende... Endret 28. oktober 2010 av Phaedra
DesertRose Skrevet 28. oktober 2010 #6 Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Hvorfor må du på liv og død reklamere for egen blogg i hvert bidige innlegg? Det begynner å bli irriterende... Er bare å trykke rapportèr knappen og skrive blogg reklame så fjerner moderator det ganske kjapt.. Alle innleggene jeg har sett fra henne har jeg fått fjernet bloggreklamen på ved å trykke rapportèr knappen og deretter skrive hva det gjelder... Endret 28. oktober 2010 av DesertRose
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #7 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg er fint fornøyd med Lancome Juicy Tube. Veldig fin glans som holder lengre enn andre lipglosser jeg har prøvd, og veldig praktisk applikator:) En billigere lipgloss er den Mineral Lipgloss som du får kjøpt på vanlige matbutikker:)
Lykkelitenen Skrevet 29. oktober 2010 #8 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg liker Studio secrets sine, de gir flott glans og farge. Disse er veldig pigmenterte. Ellers har også maybeline overaskende gode glosser, de er ikke så klissete som mange andre kan bli. Har du god råd er også Sisley sin Phyto-Lip lipp gloss utrolig god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå