Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gode tips?

Alle jeg prøver, har så merkelig "skinn" i seg, synes jeg. Får ikke naturlig farge på leppene, men nesten litt lilla-lyst skinn.

:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vaselin? Rosebud?

Skrevet

De gir sikkert finere lepper enn de lipglossene jeg har prøvd. Så bra tips!

Men, finnes det lipgloss der ute som er bra?

Skrevet (endret)

Jaaa, MAC sine lipglosser er en storfavoritt.. Eller Clarins sine! Elsk på de <3

Endret av Kråkesaks
Skrevet (endret)

Jaaa, MAC sine lipglosser er en storfavoritt.. Eller Clarins sine! Elsk på de <3

Hvorfor må du på liv og død reklamere for egen blogg i hvert bidige innlegg? Det begynner å bli irriterende... :forvirret:

Endret av Phaedra
Skrevet (endret)

Hvorfor må du på liv og død reklamere for egen blogg i hvert bidige innlegg? Det begynner å bli irriterende... :forvirret:

Er bare å trykke rapportèr knappen og skrive blogg reklame så fjerner moderator det ganske kjapt.. :jepp:

Alle innleggene jeg har sett fra henne har jeg fått fjernet bloggreklamen på ved å trykke rapportèr knappen og deretter skrive hva det gjelder... :sjenert:

Endret av DesertRose
Skrevet

Jeg er fint fornøyd med Lancome Juicy Tube. Veldig fin glans som holder lengre enn andre lipglosser jeg har prøvd, og veldig praktisk applikator:)

En billigere lipgloss er den Mineral Lipgloss som du får kjøpt på vanlige matbutikker:)

Skrevet

Jeg liker Studio secrets sine, de gir flott glans og farge. Disse er veldig pigmenterte. Ellers har også maybeline overaskende gode glosser, de er ikke så klissete som mange andre kan bli. Har du god råd er også Sisley sin Phyto-Lip lipp gloss utrolig god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...