Toffee Skrevet 27. oktober 2010 #1 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ja, oversikten snakker vel for seg selv Noen med gode/dårlige erfaringer? Er det lurt å bruke en fuktighetskur ved siden av, f.eks Joico? Er redd for overload av proteiner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulilelu Skrevet 28. oktober 2010 #2 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Ingen fuktighetskur er bedre enn Joico k-pak. Håret trenger både fuktighet og proteiner. Bruker selv Redken extreme Cat Protein Treatment og er veldig fornøyd. Bruker k-pak en gang i uken og cat kur 1-2 ganger pr 14 dag (kommer litt ann på tid på året og hvor mye dusjing osv, ser når håret trenger det) Gjør dette alltid fredag. Da er håret ekstra fint og glansfullt hvis man skal på fest i helgen Endret 28. oktober 2010 av Lulilelu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulilelu Skrevet 28. oktober 2010 #3 Del Skrevet 28. oktober 2010 Fant ett innlegg som forklarer godt. Extreme Cat Protein Treatment. Mange har fått reddet håret sitt med denne! Den kan faktisk bygge opp håret over 60 %. Jeg har sett hår med konsistens som tyggis, bli forvandlet tilbake til nogenlunde OK hår. Det du gjør er å vaske håret med shampoo to ganger (En gang kjapt for å løsne skiten, og så en gang til for å virkelig vaske det rent) Så håndkle tørker du håret. Så sprayer du bra med "Cat kuren" ca fem spray, klem det godt inn i håret og la det sitte i 5 min. Er håret ditt i kritisk tilstand, så kan du kure det fler ganger "oppå hverandre" Da klemmer du håret forsiktig med håndklet igjen og sprayer. Vent i tre min og gjenta dette opptil tre ganger til. Altså fem ganger til sammen. Etter dette så skyller du håret grundig og påfører en fuktighets givende balsam for å få lukket skjellaget og gjøre håret mykt. Cat kuren gjør IKKE håret mykt! Heller tvert imot. Den er proppet full med proteiner for å gjøre håret STERKERE. Ikke kur håret for ofte med denne, da vil håret bli "over-kuret" og vanskelig å jobbe med. Den varer opptil åtte vask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #4 Del Skrevet 28. oktober 2010 Men det går greit å bruke shampoo og balsam fra extreme serien til vanlig når man dusjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #5 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Redken inneholder vel SLS som ikke er så bra for hodebunnen Jeg brukte Redken en periode, men hodebunnen min hatet meg mer enn noen gang. Derimot er kuren til Redken noe av det beste jeg noen gang har utsatt håret mitt for :D Du må nesten se an =) Innlegget er redigert for reklame. Phaedra,mod Endret 30. oktober 2010 av Phaedra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toffee Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 28. oktober 2010 Takk for gode svar. Har kjøpt hele redken serien og gleder meg til å prøve den ut. Kjøpte ikke CAT-kuren, men rescue force mask. I tillegg kjøpte jeg Anti-snap som jeg har hørt mye bra om! Angående Anti-snap. Er det best å ta den i håret når det har vått? Har serumet fra Biosilk som jeg også vil bruke, så tenkte å ta det i håret når det har tørket. Eller skal jeg gjøre det omvendt? Retter ut håret, så det er viktig at jeg får bra varmebeskyttelse! Noen synepunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 28. oktober 2010 #7 Del Skrevet 28. oktober 2010 Biosilk og Anti-Snap overlapper egentlig en del i funksjon, selv om ikke Anti-Snap står oppført som varmebeskyttelse. Begge inneholder silikoner som legger et lag på håret og beskytter mot varme. Jeg ville i hvertfall brukt Anti-Snap i vått hår, men kanskje ikke begge deler samtidig. Kanskje bruke dem annenhver dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulilelu Skrevet 28. oktober 2010 #8 Del Skrevet 28. oktober 2010 Anti-Snap Bruk: - Påføres i håndkle-tørket hår på skadet område. - Skal ikke skylles ut. - Style håret som vanlig. Du har sikkert hørt dette før, men du må ikke rette håret hele tiden. Jo mer du retter jo mindre rett blir håret og jo mer må du rette, ond sirkel. Om du går en periode uten å rette håret å vil det bli rettere av seg selv(så lenge du ikke har VELDIG krøllete hår). Tro meg, jeg har vært der selv. I tillegg er det veldig fint med fall og krøller, det er "inn" nå Du må gi tilbakemelding på Anti-Snap. Har ikke prøvd den så er veldig nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toffee Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #9 Del Skrevet 29. oktober 2010 Redken inneholder vel SLS som ikke er så bra for hodebunnen Jeg brukte Redken en periode, men hodebunnen min hatet meg mer enn noen gang. Derimot er kuren til Redken noe av det beste jeg noen gang har utsatt håret mitt for :D Du må nesten se an =) yasi.blogg.no Hva er SLS? Jeg merker faktisk at hodebunnen min er litt irritert, og det har jeg aldri opplevd før... Derimot fungerer Extremeserien veldig bra for meg, så jeg har lite lyst til å slutte med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toffee Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #10 Del Skrevet 29. oktober 2010 Anti-Snap Bruk: - Påføres i håndkle-tørket hår på skadet område. - Skal ikke skylles ut. - Style håret som vanlig. Du har sikkert hørt dette før, men du må ikke rette håret hele tiden. Jo mer du retter jo mindre rett blir håret og jo mer må du rette, ond sirkel. Om du går en periode uten å rette håret å vil det bli rettere av seg selv(så lenge du ikke har VELDIG krøllete hår). Tro meg, jeg har vært der selv. I tillegg er det veldig fint med fall og krøller, det er "inn" nå Du må gi tilbakemelding på Anti-Snap. Har ikke prøvd den så er veldig nysgjerrig. Jeg har ganske krøllete hår, så ja, er fan av rettetangen! Har erfart at den faktisk sliter mindre enn hvis jeg skulle forsøkt å holde orden på krøllene med en børste. Men er flink til å kure og bruke varmebeskyttende produkter Foreløpig elsker jeg Anti-snapen. Tar den i hele håret etter vask og lar det lufttørke. Det har fått en veldig fin glans og kjennes sunnere ut. I tillegg lukter den jo helt nydelig da Jeg kjøpte min på blivakker.no, der får du den veldig billig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulilelu Skrevet 29. oktober 2010 #11 Del Skrevet 29. oktober 2010 Foreløpig elsker jeg Anti-snapen. Tar den i hele håret etter vask og lar det lufttørke. Det har fått en veldig fin glans og kjennes sunnere ut. I tillegg lukter den jo helt nydelig da Jeg kjøpte min på blivakker.no, der får du den veldig billig. Da blir det Anti-Snap på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #12 Del Skrevet 31. oktober 2010 Helt fantasisk! Nå har jeg bare prøvd cat-treatment, men jeg hadde så forferdelig hår. Det var bare livløst, porøst, knusktørt, ja i det hele tatt. har prøvd en haug med fuktighetsopplegg og greier som egentlig ikke har hjulpet. Men etter bare en gang med den kuren så kjente jeg at hele håret fikk mer spenst, elastitet og det ser mye sunnere og sterkere ut. Brukte bare vanlig balsam i tillegg, men likevel ser håret mye fuktigere og mykere ut. ABsolutt verdt det!!! anbefaler forøvrig å kjøpe på feeluniquie.com. Superbillig og bra side! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 31. oktober 2010 #13 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hva er SLS? Jeg merker faktisk at hodebunnen min er litt irritert, og det har jeg aldri opplevd før... Derimot fungerer Extremeserien veldig bra for meg, så jeg har lite lyst til å slutte med den SLS eller SLES (litt mildere) er der i de fleste "vanlige" sjampoer. Så hvis du ikke bevisst har kjøpt en uten tidligere, så er det sannsynlig at det var SLES eller SLS i din forrige sjampo også. SLS/SLES er sulfater som brukes til å vaske ut f.eks. silikoner og andre ting som sitter godt i håret fra andre hårprodukter. Jeg bruker sjampo med cocamidopropyl betaine / cocobetaine istedet og føler at det får tatt det som er (men jeg bruker ikke så mye produkter i håret utenom). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 31. oktober 2010 #14 Del Skrevet 31. oktober 2010 anbefaler forøvrig å kjøpe på feeluniquie.com. Superbillig og bra side! Oi! Den var fin! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 31. oktober 2010 #15 Del Skrevet 31. oktober 2010 Har i flere år brukt Redken Cat Extreme og Joico K-Pak med godt resultat. Kjøper også på feelunique. Har også prøvd Extreme-balsamen, men den luktet selleri så øhh.. neitakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebra Skrevet 31. oktober 2010 #16 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg kjøpte min på blivakker.no, der får du den veldig billig. Jeg kjøpte også akkurat en anti- snap.. men jeg kjøpte min på strawberrynet, der får du det for 20 dollar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilandry Skrevet 1. november 2010 #17 Del Skrevet 1. november 2010 Extreme har reddet håret mitt flere ganger når det er blitt herpa av blekemidler! Cat- kuren og Anti- Snap`en er to kjempe gode produkter. Anti- Snap`en har jeg nesten alltid stående på badet, den lukter utrolig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toffee Skrevet 1. november 2010 Forfatter #18 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Takk for gode svar! Forøvrig ELSKER jeg Extreme-serien! Håret mitt er som forvandlet. Tror det trengte proteiner ja Endret 1. november 2010 av Toffee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yumi Skrevet 2. november 2010 #19 Del Skrevet 2. november 2010 Fant ett innlegg som forklarer godt. Extreme Cat Protein Treatment. Mange har fått reddet håret sitt med denne! Den kan faktisk bygge opp håret over 60 %. Jeg har sett hår med konsistens som tyggis, bli forvandlet tilbake til nogenlunde OK hår. Det du gjør er å vaske håret med shampoo to ganger (En gang kjapt for å løsne skiten, og så en gang til for å virkelig vaske det rent) Så håndkle tørker du håret. Så sprayer du bra med "Cat kuren" ca fem spray, klem det godt inn i håret og la det sitte i 5 min. Er håret ditt i kritisk tilstand, så kan du kure det fler ganger "oppå hverandre" Da klemmer du håret forsiktig med håndklet igjen og sprayer. Vent i tre min og gjenta dette opptil tre ganger til. Altså fem ganger til sammen. Etter dette så skyller du håret grundig og påfører en fuktighets givende balsam for å få lukket skjellaget og gjøre håret mykt. Cat kuren gjør IKKE håret mykt! Heller tvert imot. Den er proppet full med proteiner for å gjøre håret STERKERE. Ikke kur håret for ofte med denne, da vil håret bli "over-kuret" og vanskelig å jobbe med. Den varer opptil åtte vask. Men hva med krukkekuren? Ikke den cat greia, men den andre. Gjør de samma nytten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #20 Del Skrevet 2. november 2010 For de som er interessert: http://www.makeupalley.com/search.asp?q=redken+extreme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå