Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg. Jeg har mistet chat funksjonen min. Muligens har jeg klikket på noe for å få den bort, uten at jeg har vært bevisst det. Nå vil jeg ha den igjen. :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som kan hjelpe meg. Jeg har mistet chat funksjonen min. Muligens har jeg klikket på noe for å få den bort, uten at jeg har vært bevisst det. Nå vil jeg ha den igjen. :kjefte:

Ingen som Vet :sukk:

Skrevet

Prøvd å åpne og lukke browseren? evt renske vekk cookies og midlertidig internett filer ?

Skrevet

Prøvd å åpne og lukke browseren? evt renske vekk cookies og midlertidig internett filer ?

Ja, og det hjalp ikke. Mitt siste håp var kanskje at det var noe problem med facebook. Har alle dere andre denne chaten?

Skrevet

Jeg så at den var borte en dag jeg var på Facebook, men den var der neste gang jeg prøvde, så vet ikke om det er et Facebook-problem.

Skrevet

Den kommer nok igjen snart. Har vært en del forandringer i det siste, da forsvinner den en stund..

Skrevet

Den kommer nok igjen snart. Har vært en del forandringer i det siste, da forsvinner den en stund..

Merkelig at den ikke er kommet tilbake. Er den borte hos noen andre her?

Gjest Blubberella
Skrevet

Kjæresten min var uten chat en god stund igår, men den kom tilbake etter ei stund. Jeg tror det er en av mange bugs på facebook, så du får bare smøre deg med tålmodighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...