rachel who Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Noen som kan hjelpe meg. Jeg har mistet chat funksjonen min. Muligens har jeg klikket på noe for å få den bort, uten at jeg har vært bevisst det. Nå vil jeg ha den igjen.
rachel who Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 28. oktober 2010 Noen som kan hjelpe meg. Jeg har mistet chat funksjonen min. Muligens har jeg klikket på noe for å få den bort, uten at jeg har vært bevisst det. Nå vil jeg ha den igjen. Ingen som Vet
Gjest Xelle Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Prøvd å åpne og lukke browseren? evt renske vekk cookies og midlertidig internett filer ?
rachel who Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2010 Prøvd å åpne og lukke browseren? evt renske vekk cookies og midlertidig internett filer ? Ja, og det hjalp ikke. Mitt siste håp var kanskje at det var noe problem med facebook. Har alle dere andre denne chaten?
Tabris Skrevet 28. oktober 2010 #5 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg så at den var borte en dag jeg var på Facebook, men den var der neste gang jeg prøvde, så vet ikke om det er et Facebook-problem.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #6 Skrevet 28. oktober 2010 Den kommer nok igjen snart. Har vært en del forandringer i det siste, da forsvinner den en stund..
rachel who Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2010 Den kommer nok igjen snart. Har vært en del forandringer i det siste, da forsvinner den en stund.. Merkelig at den ikke er kommet tilbake. Er den borte hos noen andre her?
Gjest Blubberella Skrevet 31. oktober 2010 #8 Skrevet 31. oktober 2010 Kjæresten min var uten chat en god stund igår, men den kom tilbake etter ei stund. Jeg tror det er en av mange bugs på facebook, så du får bare smøre deg med tålmodighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå