Gå til innhold

Beisete furu møbler

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har alle beiset furu møblene sine mørke?

Blir ikke dette arvetakeren til "furu helvete " når alle atter en gang gjør det samme ? Bare lurer jeg....

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Jeg har malt "alle" mine furumøbler i en lys offwhite farge. (alle = ett vitrineskap). Dette har jeg også gjort med et sort Lack bord (IKEA) og en gammel tre "kiste".

furu møbler kan jo være så mangt, og det er jo snakk om møbler i massivt tre, noe som kan være befriende i fht all "billig laminat"..

Skrevet

Det er mange måter å beise furumøbler på. Det er uendelig mange farger som kan brukes og resultatet varierer etter farge og produkt.

Vi har beiset noen få møbler helt mørke og andre i lysere toner.

Og for oss var dette snakk om å gi møblene et nytt liv før de byttes ut.

Om det blir et nytt "furuhelvete" kan jo diskuteres. Men det er da bedre å beise dem mørke enn å kjøre dem på dynga med EN gang.

Skrevet

Når man er lei av de beisede furumøblene er det vel kanskje på tide å bytte dem ut da... Da har man jo først hatt dem i vanlig syrelutet utgave og så i beiset utgave. Kan tenke meg at en da har lysst på noe nytt.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har malt "alle" mine furumøbler i en lys offwhite farge. (alle = ett vitrineskap). Dette har jeg også gjort med et sort Lack bord (IKEA) og en gammel tre "kiste".

quote]

Høres fint ut.

Gjest Anonymous
Skrevet

oooops. Jeg har altså ikke forstått hvordan jeg bruker quote... :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...