AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har en tante som har en mann som sitter i rullestol. Det har han gjort siden 2 år etter de giftet seg (uforutsett sjelden sykdom), i 12 år nå! Han kan ikke bevege seg eller snakke, hjernen hans forsvinner gradvis og han er stiv som en pinne. Men denne dama har hatt han i dobbelsenga si, snakker med ham, kysser ham, mater ham og steller ham hver eneste dag, de siste 15 årene. Hun er den mest positive personen jeg kjenner, og hun er sosial som få. Døren er alltid åpen for alle, det samme er kjøleskapet, og hun har mangen ekstra soverom som er oppredd og klare til besøk når som helst. Nå har hun også tatt til seg to fosterbarn som hun tar seg av og er veldig glad i. Jeg ser sånn opp til henne! Hvem ser du opp til, og hvorfor?
^KinderMaxi^ Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Min mamma <3 Hun er utrolig sterk både fysisk og psykisk. Hun takler alt og alle.
Tingo Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 Mamma. Gode foreldre generelt. Finnes ikke mange andre områder der mennesker takler å gå fra clueless til sjef på strak arm.
Anglofil Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 Min lærer gjennom hele barneskolen og mine foreldre. Fordi min lærer var en fantastisk person som så meg da jeg ble mobbet som verst, og hun kjempet for meg. Hun er grunnen til at jeg ønsker å bli lærer. I tillegg har jeg mine foreldre, som alltid har stilt opp og er generøse, snille mennesker som bryr seg om andre. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #5 Skrevet 27. oktober 2010 Familien min og vennene mine Flotte, sterke mennesker med store, varme hjerter
Gjest BabyBlue Skrevet 27. oktober 2010 #6 Skrevet 27. oktober 2010 Pappa og en fantastisk lærer fra ungdomsskolen...
geene Skrevet 27. oktober 2010 #8 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg ser opp til pappaen min! Han er alltid rolig og balansert, og så er han skikkelig morsom! Han hjelper alle som spør, og kan alt Høres jo ut som om jeg går i barnehagen, men når det gjelder sånne manne-ting så har jeg fortsatt ikke møtt på noe som pappa ikke kan Jeg digger pappa!
Antlers Skrevet 27. oktober 2010 #9 Skrevet 27. oktober 2010 Knut Nærum, faktisk. Han kan utrolig mye, har mange jern i ilden, intelligent, svært vittig, pen i tøyet og ser ut som en god gammeldags mann i en litt mer moderne utgave. I tillegg er han ikke redd for å si det han mener, og han klarer å være politisk ukorrekt uten å bli vulgær. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå