Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliky
Skrevet

"If you can't be with the one you love,

love the one you're with".

Hva mener du om det? Er det dårlig gjort ovenfor den du er sammen med? Eller skal man være alene fordi man ikke får den man elsker mest?

Skrevet

Nei det synst jeg ikke man skal. Elsker man en annen person en den man er sammen med så er ikke det riktig for noen av de. Dersom man elsker en person og ikke får den, så lever man som singel helt til man har sluttet å elske den personen!

Skrevet

sykt..akkurat nå når jeg leste dette innlegget..kom sangen på brothers and sisters..i siste sluttavsnitt.....hadde akkurat denne teksten.

Skrevet

Liker det ikke. Man skal ikke "tvinge" seg til å elske noen man egentlig ikke elsker.

Da har man det bedre alene.

Skrevet

Kjenner ei som gjør detta der, hu er ikke særlig lykkelig akuratt :lete:

• Liker 1
Skrevet

Tja. Man er forskjellige. Går fint an å elske den man er sammen med, selv om det finnes en flamme man aldri fikk. For mange holder det uansett å finne noen å være glad i og dele et godt liv og fellesskap med. Den kjærligheten kan vokse seg like sterk og dyp over tid som hvilken som helst annen.

Gjest No_glitter
Skrevet

Enig med Tingo!

Og det er nå også en gang sånn at mange forveksler forelskelse med kjærlighet og tror at man elsker en person man aldri fikk, og går med kjærlighetssorg i årevis. Helt unødvendig. Jeg har vært forelsket i kjæresten innimellom hele tiden, men ikke absolutt hele tiden - skal jeg da huske på han som jeg var så forelsket i at jeg ikke klarte å puste når jeg tenkte på ham? For tjue år siden?

Jeg tror ikke på at det er mulig å elske en mann så høyt uten å ha vært sammen med ham. Så egentlig - for meg slår dette ordtaket seg selv ihjel.

Skrevet

Jeg ville blitt veldig skuffet dersom jeg etter mange års samliv fikk høre av mannen min at jeg egentlig ikke var "den store kjærligheten". Da har han kastet vekk mange år av livet mitt på en løgn. Jeg vil velge selv om jeg skal akseptere å bli ansett som "nest best".

Så om man ikke egentlig er så veldig vill etter den man er sammen med bør man i alle fall være ærlig om det til vedkommende, slik at han/hun har et valg om hvorvidt h*n ønsker å leve slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...