Gå til innhold

Er det mulig å få en mann interessert i deg etter en ONS ?

AnonymBruker

36 stemmer

1. 1. Er det mulig å få en mann interessert i deg etter du har gått til sengs med han?

• Ja det er klart.
      28
    • Nei, all spenningen er borte.
      8

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selvsagt er det mulig, kjæresten min var i utganspunktet en ONS.

Fortell mer da! Tok han eller du kontakt etterpå? Ville han bare møtes for sex igjen?

Kjente dere hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, når du har (be)vist akkurat hvor billig du er, så er det kjørt.

Hva skjer med at man er billig pga man har ONS? Er man ikke i 2010 da? Folk har sex hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de fleste tilfeller tror jeg ikke det, men av og til så hender det at man blir betatt og tar kontakt igjen. Men da blir det jo egentlig ikke ONS, for ONS er når man bare har sex en gang med en person. Så egentlig kan man si at de som ahr blitt kjærester etter de ahdde sex første kvelden ikke har hatt ons i det hele tatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Fortell mer da! Tok han eller du kontakt etterpå? Ville han bare møtes for sex igjen?

Kjente dere hverandre?

Han tok kontakt på facebook etterpå, vi pratet en del og fant ut at begge var ute etter uforpliktet sex. Så vi hadde det helt uforpliktet en god stund, til vi fant ut at vi hadde blitt glad i hverandre, så ble vi sammen. Vi kjente ikke hverandre fra før, men jhan har sagt i ettertid at han hadde lagt merke til meg tidligere siden han ofte var innom der jeg jobbet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke svare direkte på spørsmålet, for jeg er kvinne, og blir helt uinteressert i en mann etter en ons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med at man er billig pga man har ONS? Er man ikke i 2010 da? Folk har sex hele tiden.

Noe som bare beviser hvor billige mange folk har blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margrit

Noe som bare beviser hvor billige mange folk har blitt.

Er det ikke bittert Steinar, å ha levd halve livet uten å tørre å gjøre noenting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bittert Steinar, å ha levd halve livet uten å tørre å gjøre noenting?

Sannsynligvis har jeg levd mer enn halve livet.

Men hva fint tenker du at jeg går glipp av når jeg ikke praktiserer ONS?

Mulighetene til å få kjønnssykdommer?

Eller et meningsløst møte i natten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sannsynligvis har jeg levd mer enn halve livet.

Men hva fint tenker du at jeg går glipp av når jeg ikke praktiserer ONS?

Mulighetene til å få kjønnssykdommer?

Eller et meningsløst møte i natten?

Tror faktisk at du tenker som en mann/person som er for seriøs i livet.

Jeg sier ikke at sånn er tingene, mulig jeg tar feil. Men de fleste jeg kjenner som er STRENGE på denne måten:

1. Har lite sex. Vært på flørtern, men blir veldig "kamerat" av seg slik at de blir "kamerater". Da er det vanskelig. -Få opp litt "gnist"! Det handler ikke om å være billig, det handler om å forføre. Så fort en kjenner en person med en slik gnist, trenger en ikke SEX for å se forskjellene på BILLIG og ikke-billig. Men, Men, Men - Så klart! Det er der en stopper å reflektere: Man er jo BILLIG og Løs...uten flere reflekteringer...

Kjeeeeedelige menn, som er så strenge med seg selv og omgivelsene.

Selvom jeg ikke hopper mye i høyet, hadde jeg tatt avstand fra en mann som hadde påpekt noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk at du tenker som en mann/person som er for seriøs i livet.

Jeg sier ikke at sånn er tingene, mulig jeg tar feil. Men de fleste jeg kjenner som er STRENGE på denne måten:

1. Har lite sex. Vært på flørtern, men blir veldig "kamerat" av seg slik at de blir "kamerater". Da er det vanskelig. -Få opp litt "gnist"! Det handler ikke om å være billig, det handler om å forføre. Så fort en kjenner en person med en slik gnist, trenger en ikke SEX for å se forskjellene på BILLIG og ikke-billig. Men, Men, Men - Så klart! Det er der en stopper å reflektere: Man er jo BILLIG og Løs...uten flere reflekteringer...

Kjeeeeedelige menn, som er så strenge med seg selv og omgivelsene.

Selvom jeg ikke hopper mye i høyet, hadde jeg tatt avstand fra en mann som hadde påpekt noe slikt.

Hva som er å være for seriøs vil være helt individuelt og mye basert på personlighetstype. Men jeg er enig i at det helst bør være en slags gylden middelvei. Som aldri er lett å få til i praksis.

Hvis du hadde lest noe av det andre jeg har skrevet her, så ville du snart forstått at ei dame som bare venninne, ALDRI kommer til å bli aktuelt for meg. Never ever!

Men det viktigste poenget her er selvfølgelig at like barn leker best i lengden. Da mener jeg hovedsaklig når det gjelder moral, normer og (uskrevne) regler. Blir man for ulike der, så kommer man aldri til å kunne fungere i sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt.

Jeg har aldri opplevd at en mann ikke er interessert etter et ONS.

Ja, en mann vil som regel være interessert i neste (gratis) ONS selvfølgelig.

Men jeg tror ikke det er helt dette TS tenker på med sitt spørsmål om det er mulig å få en mann interessert i deg etter en ONS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mine lengre forhold har hatt sin begynnelse i ONS. Min samboer og jeg har vært sammen i 6+ år, og traff hverandre slik. Han fikk tlf. numret mitt og ba meg med ut på date et par dager senere.

Kan jo legge til da at jeg aldri har hatt en ONS som ikke har resultert i ett litt lengre forhold, og jeg kan fortsatt telle på fingrene antall menn jeg har hatt sex med. Jeg har kun en gang hatt et forhold til en fyr jeg var venner med først, og det gikk lukt til helvete både med forhold, vennskap og forholdet til felles venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det mulig, men jeg vil ikke bruke det som metode for å få meg fast partner. Om du forstår forskjellen?

Selv om jeg vet at mange har funnet partner sånn, så ville ikke det vært den rette måten for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mine lengre forhold har hatt sin begynnelse i ONS. Min samboer og jeg har vært sammen i 6+ år, og traff hverandre slik. Han fikk tlf. numret mitt og ba meg med ut på date et par dager senere.

Kan jo legge til da at jeg aldri har hatt en ONS som ikke har resultert i ett litt lengre forhold, og jeg kan fortsatt telle på fingrene antall menn jeg har hatt sex med. Jeg har kun en gang hatt et forhold til en fyr jeg var venner med først, og det gikk lukt til helvete både med forhold, vennskap og forholdet til felles venner.

Altså, når jeg tenker på ONS (One Night Stand) så dreier deg seg om noen man aldri har sett tidligere, som man ikke vet hvem er, som man ikke kjenner noen som kjenner, og som man allikevel ligger med første kvelden/natten man treffes. Etterpå vet man fortsatt lite eller ingenting om vedkommende.

Er det da slik du definerer ONS også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...