juliane Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Begynner i min første 100% jobb på mandag, og må ut og kjøpe meg litt klær til jobb! Har ikke fått noen særlig ide om kleskodene der enda, men tror det ligger på nivået under dress/drakt - altså kjoler, skjørt, bluser o.l. med litt "forretningspreg", men samtidig litt rom for egen stil. Noen tips til butikker som kan ha slike klær, og et nogenlunde fornuftig prisnivå? (Er jo en stund til jeg får lønn ) Tenker selv på butikker som Zara og Mango, men etter seks år på studielån har jeg mistet oversikten over butikker som ikke er H&M og Cubus.
Lea=) Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Anbefaler deg å gå innom Wearhouse. De har mye variert, men finner ogte mye fint der. Zara og Mango er nok gode valg. Er veldig glad i Oasis også, selv om prisen varierer veldig fra plagg til plagg. Håper du finner noe fint Om du bor i Oslo: Gå innom Massimo Dutti nederst i Bogstadveien.. Er veldig lenge siden jeg har vært der, men mener å huske at prisene lå på et godt nivå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå