Gjest Crow Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Fant en nettbutikk der jeg kunne tenke meg å kjøpe noe klær. Men jeg finner ikke hverken positiv eller negativ omtale når jeg søker på navnet. Mener jeg har hørt om et register som alle (seriøse???) butikker/nettbutikker er registrert. Så mitt spørsmål er: Hvor kan jeg finne dette, og er denne informasjon av verdi? Butikken sender i postoppkrav, men en må jo likevel betale før en får se varene..... Håper på svar, vil gjerne ha nye klær til julebordet
Zzyzx Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Det finnes ikke noe register over seriøse nettbutikker. Slik det er nå så kan hvem som helst starte nettbutikk. Hvilken butikk er det?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 Er den norsk eller utenlandsk? Kontaktinfo skal stå som mail, tlf mm. Er det et norsk firma så skal organisasjonsnummeret stå. Da kan du få litt info fra Brønnøysundregisterene.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Hvilken nettbutikk er det snakk om? Styr unna ragbutikk.com!
Matrone Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Du kan finne noe info om nettbutikken på "Howard". Endret 31. oktober 2010 av Matrone
Gjest Crow Skrevet 31. oktober 2010 #6 Skrevet 31. oktober 2010 Ups, glemte hele tråden etter et par dager jeg. Søkte på brønnøysundregisteret, fant ingenting. Ikke noe organisasjonsnummer, selv om det er en norsk nettbutikk. Så jeg droppet hele nettbutikken og kjøpte kjolen et annet sted jeg. Men takk for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå