toyses Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Det er halloweenfest i helgen, og kjæresten min har egentlig ikke lyst til å kle seg ut. Men det har jeg lyst til at han skal. Har dere noen forslag til et enkelt halloweenkostyme? Jeg tenkte han kunne være mafia-boss eller noe, men har ikke noen annen dress enn findressen og den er det litt dumt å bruke på en sånn fest. Forslag?
kanelsnurr Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Ninja, sånn som hun gjør det i denne videoen: Da kan han jo bare ta av det han har på hodet etterhvert, hvis han ikke vil være utkledd hele kvelden.
toyses Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har prøvd å kommet med mange forslag til han, og han har egentlig ikke vært spesielt interessert. Men når jeg foreslo ninja.. Joda, det gikk ann! Takk til kanelsnurr Men kom gjerne med flere forslag :D
minienthe Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 legefrakk, hvit helsebukse og dynke plaggene med falskt blod... det verste er at halvdelen kledde det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå