Gå til innhold

Opp i vekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

HeiHei!

Jeg er ei jente på 17 år som veier 48kg, og er 162 cm høy.. Jeg har veldig gjerne lyst til å legge på meg overalt på kroppen, bortsett fra magen..

Jeg har bestemt meg fra idag av at jeg skal spise det jeg pleier å spise, bare MYE mer (spiser mye ris, kjøtt osv), også ta 2 ts olivenolje etter vært måltid, som skal hjelpe har jeg hørt. Skal også begynne å trene zumba, også begynne med styrketrening.

Men noe jeg lurer på..

Jeg har VELDIG tynne lår og litt stor mellomrom mellom låra. lurer på om det blir bedre om jeg legger på meg? eller er det noe som trener muskla mellom bena der det er mellomrom ? for jeg hater det, og er villig til å gjøre hva som helst for å få det bort!

Også lurer jeg på at dersom jeg trener zumba og styrke 3-4 ganger i uka, hvor langt tid tar det før jeg ser forandring? er det best hvis jeg trener vær dag, eller hvordan funker dette? Jeg har alldri trent noe særlig til nå, så må begynne på litt lavt nivå..

Håper virkelig det er noen som har litt erfaring her som kan svare meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er en vanskelig jobb, jeg har vært der!

Jeg var nøye med å ikke gå rundt sulten, spiste gjerne før jeg kjente at jeg ble sulten.

Mye nøtter og andre sunne kcalrike ting! Mer "hvit" brød enn før.

Du kan kjøpr gainer -en shake rik på karbohydrater, fett og protein, særlig utviklet for de som vil øke sin kroppsvekt.

Tren! Helst mye muskler. Dette øker appetitten, og du vil få en mye penere kropp etter vektøkningen :)

Jeg trente mye mage og unngikk svært usunne ting - og jeg la ikke noe særlig på meg på magen.

Skrevet

Dette er en vanskelig jobb, jeg har vært der!

Jeg var nøye med å ikke gå rundt sulten, spiste gjerne før jeg kjente at jeg ble sulten.

Mye nøtter og andre sunne kcalrike ting! Mer "hvit" brød enn før.

Du kan kjøpr gainer -en shake rik på karbohydrater, fett og protein, særlig utviklet for de som vil øke sin kroppsvekt.

og

Tren! Helst mye muskler. Dette øker appetitten, og du vil få en mye penere kropp etter vektøkningen :)

Jeg trente mye mage og unngikk svært usunne ting - og jeg la ikke noe særlig på meg på magen.

Hvordan trente du magen din da? og trenger man egentlig å trene kondisjon? for det er mange som sier jeg ikke trenger det. trente du bare styrke da du gikk opp i vekt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...